
Το ότι στο έπαθλο επικοινωνίας και τα δυο φορές έστειλαν μήνυμα στην Ελευθερία Ελευθερίου άτομα που ΔΕΝ είναι κολλητοί της, με ξεπερνά. Είδαμε τους άλλος να δακρύζουν, να συγκινούνται από τα λόγιά των…
Pages: 1 2

Το ότι στο έπαθλο επικοινωνίας και τα δυο φορές έστειλαν μήνυμα στην Ελευθερία Ελευθερίου άτομα που ΔΕΝ είναι κολλητοί της, με ξεπερνά. Είδαμε τους άλλος να δακρύζουν, να συγκινούνται από τα λόγιά των…