Το ότι στο έπαθλο επικοινωνίας και τα δυο φορές έστειλαν μήνυμα στην Ελευθερία Ελευθερίου άτομα που ΔΕΝ είναι κολλητοί της, με ξεπερνά. Είδαμε τους άλλος να δακρύζουν, να συγκινούνται από τα λόγιά των φίλων η συγγενών τους.
- Στην Ελευθερία την πρώτη φορά μήνυμα έστειλε η Στικούδη με την οποία γνωρίστηκαν πέρσι λόγω της συνεργασία τους και δεν είναι καν φίλες ενώ χθες το βράδυ μήνυμα της έστειλε ο Ανδρέας Γεωργίου που πριν από κάτι χρόνια υπήρξαν φήμες πως ήταν ζευγάρι.
Μάλιστα η φωτογραφία τους ήταν τόσο παλιά που ο ηθοποιός ήταν αγνώριστος.
- Τόση αγάπη ρε παιδιά και δεν ξαναβγάλατε ποτέ φωτογραφία τόσο χρόνια;
- Η τελευταία σας ήταν πριν από 10 χρόνια;
- Πόσο ματαιόδοξο είναι ρε Ελευθερία να μιλούν για σένα δυο επώνυμοι μόνο και μόνο για να προκαλέσεις τη στήριξη του κοινού;
- Καθώς και η Στικούδη έχει ρεύμα και ο Γεωργίου. Αυτοί είναι οι δικοί σου κολλητοί που τους λείπεις;
Γιατί όχι δάκρυ δεν έχυσες αλλα γελούσες μόνο.
Pages: 1 2
Ξερόλας