“Σιχάθηκα..”- Το οργισμένο μήνυμα της Μαρίας Ελένης Λυκουρέζου για τις φωτιές στην ανατολική Αττική!

July 27, 2018



Τραγικές στιγμές για την Ελλάδα, που βρίσκεται σε πολύ μεγάλο πένθος!Η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου, σχολίασε τα όσα διαδραματίζονται τα τελευταία 24ωρα! Η ίδια, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα so…


Τραγικές στιγμές για την Ελλάδα, που βρίσκεται σε πολύ μεγάλο πένθος!

Η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου, σχολίασε τα όσα διαδραματίζονται τα τελευταία 24ωρα! Η ίδια, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media: Διαβάστε παρακάτω….

“Φτάνει πια σε αυτη την χωρα ο ενας να κατηγορεί τον άλλον! Φτάνει να μην αναλαμβάνει κανείς ευθύνη ! Φτάνει να μην μπορει αυτη η χώρα να οργανωθεί επιτέλους!!!

Σιχάθηκα πια να ζω σε μια χώρα που αυτοί που κυβερνάνε δεν αγαπάνε αυτόν τον τόπο!!! εναν τόπο που μόνο ευγνωμοσύνη θα έπρεπε να νιώθουμε όλοι που ζούμε εδώ! ευγνωμοσύνη για την ιστορία μας για την ψυχή της Ελλάδας! Ευγνωμοσύνη για αυτά που μας προσφέρει αυτός ο τόπος… την ιστορία , τον πολιτισμό, την θρησκεία μας, τα ήθη κ έθιμα μας, τον ήλιο, την φύση!! !Χρειάζεται να ξυπνήσουμε πια!! Αγαπάμε αυτήν χώρα??? Εγώ προσωπικά την λατρεύω τα πάντα εδώ…. αλλά δυστυχώς το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι… χρειάζεται αλλαγή αν θέλουμε να ξαναφτιάξουμε την Ελλάδα που μας αξίζει!

Μια Ελλάδα με Έλληνες ενωμένους κ αγαπημένους με παιδεία κ με αγάπη για τον συνάνθρωπο…. κ ποτέ να μην ξεχνάμε οτι όλοι χρειαζόμαστε όλους!!!!!!
Πράξεις μόνο με ταπεινότητα!!!!!

Συλλυπητήρια σε όλους αυτούς που χάσανε αγαπημένους…. κ πολλά πολλά συγχαρητήρια σε ανθρώπους που βοήθησαν κ βοηθάνε χωρίς πολλά λόγια αλλά με πράξεις!!!!”

Δείτε την ανάρτηση της!

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.