Γνωστός Έλληνας κατακεραυνώνει τον Αντώνη Ρέμο! «Κρύψε το πρόσωπο σου από ντροπή»!

July 27, 2018



Ο Αντώνης Ρέμος όπως σας έχουμε ήδη γράψει (Δείτε εδώ) μετέφερε για απόψε τη συναυλία του στο Nammos, λόγω του τριήμερου πένθους για την εθνική τραγωδία αλλά δεν γλίτωσε από το…. στόλισμα! Μάλιστα ο…



Ο Αντώνης Ρέμος όπως σας έχουμε ήδη γράψει (Δείτε εδώ) μετέφερε για απόψε τη συναυλία του στο Nammos, λόγω του τριήμερου πένθους για την εθνική τραγωδία αλλά δεν γλίτωσε από το…. στόλισμα!

Μάλιστα ο Αντώνης τόνισε με ανακοίνωσή του πως ολόκληρη η αμοιβή του και μεγάλο μέρος των συνολικών εσόδων της βραδιάς θα προσφερθούν στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη! Διαβάστε παρακάτω…


Ο σχεδιαστής Νίκος Αποστολόπουλος, άδειασε κανονικά τον τραγουδιστή μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook.

Ο Νίκος Αποστολόπουλος γράφει τα εξής: «Πόσο θράσος μπορεί να υπάρχει στο σκοτεινό μυαλό ενός ανθρώπου που δεν θα κάνει ποτέ λιακάδα!! Σήμερα θα γίνει η συναυλία στο Nammos, αν γίνει, εύχομαι πως όχι, το ανέβαλαν για μέρα, θα δώσει την αμοιβή του λέει και δεν ξέρω τι άλλο. Για ποιο λόγο να αγοραστούν ψυχές παιδιών, μανάδων, πατεράδων, γερόντων… και τόσα ζώα, ήμερα πένθους σήμερα, κηδείες, αναζήτηση, θρήνος και συ αγόρασες το δικαίωμα να τραγουδάς ξεσηκώνοντας τον κόσμο… Ποιος ξεφτιλισμένος Έλληνας θα χοροπηδάει με σαμπάνιες και θα λέει έτσι ξαφνικά… που να ‘σαι… τι ήμουνα για σένανε… Το μονό που έπρεπε να τραγουδάς σε repeat είναι έκρυψα το πρόσωπο μου από ντροπή!! Αν τραγουδήσεις απόψε!! 21 χρόνια πριν ήσουν φίλος μου και καλό παιδί. Ερχόμουν από το Παρίσι να σ’ ακούω και φορούσες τα κοστούμια μου!! Έχεις καιρό ακόμη μέχρι το βράδυ να το ακυρώσεις!! Κάντο σε 15 μέρες μα όχι σήμερα!! Στο φωνάζω!! «Ω χαμοανθισμένη χλώρη, των μανάδων ω ουρανοί, ω που υπάρχετε σα νά είστε πάντα πιο σιμά στη γη, γιατί κάποτε και πότε… Δωδεκάλογος του γύφτου – Κωστής Παλαμάς». Δείτε την σχετική ανάρτηση:

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.