Χαμός στο «Υγεία» ΤΩΡΑ – Κλείνουν τον 3ο όροφο λόγω κορονοϊού -Αναβάλλονται χειρουργεία

November 16, 2020


Το αδιαχώρητο επικρατεί στον τρίτο όροφο του Νοσοκομείου Υγεία, μετά από κρούσμα κορονοϊού που εμφανίστηκε σε μέλος του διοικητικού προσωπικού.  Σύμφωνα με αποκλειστικες πληροφορίες του nass…



Το αδιαχώρητο επικρατεί στον τρίτο όροφο του Νοσοκομείου Υγεία, μετά από κρούσμα κορονοϊού που εμφανίστηκε σε μέλος του διοικητικού προσωπικού.

 

 

Σύμφωνα με αποκλειστικες πληροφορίες του nassosblog, μια γραμματέας που δούλευε στο τμήμα ΩΡΛ, βρέθηκε θετική στον φονικό ιό.

 

 

Άμεσα η διοίκηση αποφάσισε το κλείσιμο όλου του ορόφου, όπου στεγάζονται τα ΩΡΛ ιατρεία αλλά και τα οφθαλμιατρεια.

 

 

Επίσης αποφασίστηκε η ματαίωση όλων των χειρουργείων αυτής της εβδομάδας για τους ΩΡΛ και τους οφθαλμίατρους. Γιατροί και διοίκηση είναι ανάστατοι ενώ θα διενεργηθούν άμεσα τεστ στο προσωπικό.

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.