Κορονοϊός – Μάχη με τον χρόνο δίνουν στα νοσοκομεία – Μια διασωλήνωση κάθε 40 λεπτά

November 15, 2020


Μάχη με τον χρόνο δίνουν γιατροί και νοσηλευτές σε όλη τη χώρα, καθώς τα κρούσματα κορονοϊού ολοένα και αυξάνονται, ενώ είναι πολλοί οι διασωληνωμένοι.    Τα κρεβάτια εντατικής θερ…



Μάχη με τον χρόνο δίνουν γιατροί και νοσηλευτές σε όλη τη χώρα, καθώς τα κρούσματα κορονοϊού ολοένα και αυξάνονται, ενώ είναι πολλοί οι διασωληνωμένοι.

 

 

 

 

Τα κρεβάτια εντατικής θεραπείας είναι δυσεύρετα, ενώ οι διοικήσεις των νοσοκομείων μετατρέπουν χειρουργικές αίθουσες σε μονάδες.

 

 

 

 

 

 

Μεταξύ των δύο προσφάτως διασωληνωμένων συνανθρώπων μας βρίσκονται και οι δύο αστυνομικοί από το Κιλκίς, ηλικίας 39 ετών.

 

 

 

 

 

Χθες σε ΑΧΕΠΑ και Γεννηματά έγιναν 100 εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό, ενώ στα 200 rapid τεστ που διενεργήθηκαν στην Θεσσαλονίκη, τα 40 βγήκαν θετικά. Τα στατιστικά στοιχεία δυστυχώς είναι αμείλικτα. Κάθε 40 λεπτά πραγματοποιείται μια διασωλήνωση, ενώ κάθε 20 λεπτά υπάρχει μια εισαγωγή. Στις ΜΕΘ αυτή τη στιγμή βρίσκονται πάνω από 400 άτομα, και αρκετά από αυτά είναι νεαρής ηλικίας.

 

 

 

 

 

 

 

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.