
Ο διευθυντής της ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, Απόστολος Κομνός, έκανε μια σοκαριστική δήλωση για την κατάσταση στο νοσοκομείο χαρακτηρίζοντας την «οριακή». Επίσης ένας γιατρός από το νοσοκομεί…
Ο διευθυντής της ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, Απόστολος Κομνός, έκανε μια σοκαριστική δήλωση για την κατάσταση στο νοσοκομείο χαρακτηρίζοντας την «οριακή». Επίσης ένας γιατρός από το νοσοκομείο “Παπανικολάου” ανέφερε ότι διασωληνώνουν 40χρονους και 50χρονους.
«Χθες αναγκαστήκαμε και αλλάξαμε την μία μονάδα μας σε μονάδα covid. Έχουμε 20 κλίνες και γέμισαν αμέσως» ανέφερε ο κ. Κομνός και συμπλήρωσε ότι σε όλη τη Θεσσαλία προσπαθούν να βρουν και άλλες κλίνες για τους βαριά πάσχοντες ασθενείς.
«Αν κάποιος ασθενείς χρειαστεί ΜΕΘ είναι πολύ πιθανό να μεταφερθεί στη Λαμία και στη Χαλκίδα όπου υπάρχουν ακόμα ελεύθερες κλίνες» τόνισε ο διευθυντής και συνέχισε: Από τους 20 ασθενείς που έχουμε οι 5 είναι 40αρηδες, 2 ή 3 είναι 80αρηδες, οι υπόλοιποι είναι μεταξύ 50 και 60 ετών. Τα θετικά κρούσματα σήμερα τη Λάρισα θα αγγίξουν τα 200».
Δείτε όσα δήλωσε ο Διευθυντής του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας:
Ξερόλας