Μαζί στη ζωή, μαζί και στο θάνατο – Ζευγάρι στον Βόλο «έφυγε» με 24 ώρες διαφορά από τον κορωνοϊό

November 13, 2020


Μια συγκινητική ιστορία συγκλονίζει τις τελευταίες ώρες την τοπική κοινωνία στον Βόλο, όπου ένα ζευγάρι, που παρέμειναν παντρεμένοι για 60 και πλέον χρόνια, πέθαναν με διαφορά μίας μέρας από κορωνοϊό,…


Μια συγκινητική ιστορία συγκλονίζει τις τελευταίες ώρες την τοπική κοινωνία στον Βόλο, όπου ένα ζευγάρι, που παρέμειναν παντρεμένοι για 60 και πλέον χρόνια, πέθαναν με διαφορά μίας μέρας από κορωνοϊό, στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Ταχυδρόμος», ο 90χρονος και η 86χρονη σύζυγός του νοσηλεύονταν στην Α’ Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου εδώ και μία εβδομάδα. Η κατάσταση της υγείας τους ήταν επιβαρυμένη, καθώς αντιμετώπιζαν και άλλα σοβαρά προβλήματα, πλην του κορωνοϊού.

Παρά τις προσπάθειες των γιατρών ο 90χρονος εξέπνευσε ξημερώματα προχθές Τρίτη, ενώ χθες, σχεδόν 24 ώρες μετά, έκλεισε τα μάτια της για πάντα και η πολυαγαπημένη σύζυγός του σε ηλικία 86 χρόνων. Κάπως έτσι, το αγαπημένο ανδρόγυνο ήταν μαζί στη ζωή, μαζί και στον θάνατο.

Ζευγάρι στον Βόλο «έφυγε» με 24 ώρες διαφορά από τον κορωνοϊό

Η ιστορία τους έχει συγκινήσει νοσηλευτές και γιατρούς μέσα στο Αχιλλοπούλειο. Χθες συγκλονισμένοι από το συμβάν, σε συνδυασμό με τις δύσκολες ώρες που περνούν πολλοί από τους νοσηλευόμενους, γιατροί και νοσηλευτές εύχονταν στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα στη Μαγνησία που θρηνεί ήδη την απώλεια 12 ατόμων, αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Προειδοποίηση σοκ από τον Γώγο: «Κανείς να μην κυκλοφορεί έξω…» (Video)

Την ανάγκη να ληφθούν και άλλα μέτρα αν χρειαστεί στις περιοχές που καταγράφεται ιδιαίτερα υψηλός αριθμός κρουσμάτων κορωνοιού εξέφρασε ο καθηγητής Χαράλαμπος Γώγος.

«Κανείς να μην κυκλοφορεί έξω», είναι το μήνυμα του καθηγητή Χαράλαμπου Γώγου, για τις περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο επιδημιολογικά φορτίο κορωνοϊού.

«Το lockdown να εφαρμοστεί σε μεγαλύτερη έκταση», συνέστησε μιλώντας στον ΣΚΑΙ. «Είμαστε στα όρια στη Θεσσαλονίκη, γι’ αυτό και υπάρχει κινητικότητα στη Βόρεια Ελλάδα για να ανοίξουμε κι άλλες ΜΕΘ», δήλωσε.

«Ελπίζουμε να μη φτάσουμε στα όρια του Μπέργκαμο», πρόσθεσε. Σύμφωνα με τον καθηγητή, η ανάπτυξη επιπρόσθετων χώρων ΜΕΘ, ακόμα και σε χώρους όπως το Βελλίδειο, είναι μια σωστή σκέψη, αλλά προς το παρόν δεν χρειάζεται.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.