
Σε καραντίνα τέθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος καθώς και όλη η Ιερά Σύνοδος αφού βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό Συνοδικός Ιεράρχης. Ενώ, έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού ανακ…
Σε καραντίνα τέθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος καθώς και όλη η Ιερά Σύνοδος αφού βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό Συνοδικός Ιεράρχης. Ενώ, έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Ν. Χαρδαλιάς
Σύμφωνα με το Mega, πριν από πέντε ημέρες είχαν λήξει οι εργασίες της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, οπότε όλοι όσοι συμμετείχαν μπήκαν αυτοβούλως σε καραντίνα.
Σημειώνεται, ότι Μητροπολίτης Ιερισσού βγήκε χτες από νοσοκομείο, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων νοσεί με ελαφρά συμπτώματα και βρίσκεται σπίτι του, ενώ υπάρχουν πληροφορίες ότι θετικοί στον κορωνοϊό είναι ακόμη τέσσερις ιεράρχες.
Ξερόλας