Κορονοϊός: «Ήρθε η στιγμή της μεγάλη μάχης στα νοσοκομεία – Στο 32% η θετικότητα στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο Κικίλιας

November 10, 2020


Ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε στις ΜΕΘ που παρέλαβε η κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και το πόσες υπάρχουν σήμερα, όπου όπως είπε ο ίδιος είναι σχεδόν οι διπλάσιες. Για την κατάσταση που έχει διαμορφώσει η…



Ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε στις ΜΕΘ που παρέλαβε η κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και το πόσες υπάρχουν σήμερα, όπου όπως είπε ο ίδιος είναι σχεδόν οι διπλάσιες.

 

Για την κατάσταση που έχει διαμορφώσει η πανδημία στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, μίλησε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας και η Καθηγήτρια Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Εντατικής Θεραπείας και επικεφαλής της Επιστημονικής Επιτροπής για τον σχεδιασμό νέων κλινών ΜΕΘ στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ, Αναστασία Κοτανίδου.

 

 

 

 

Συγκεκριμένα, ο κ. Κικίλιας τόνισε πως η κυβέρνηση παρέλαβε 557 κλίνες ΜΕΘ από τον ΣΥΡΙΖΑ, και κατάφερε εν μέσω κορωνοϊού να φτάσει τις 1.082. Επίσης οι επαγγελματίες υγείας από 88.690 τον Σεπτέμβριο του 2019 έφτασαν μέσα σε ένα χρόνο σε πάνω από 100.000. Κανένας συμπολίτης μας δεν περιμένει για κρεβάτι ΜΕΘ υπογράμμισε ο υπουργός Υγείας και υπογράμμισε ότι εκτός από τα μεγάλα νοσοκομεία, 225 κέντρα υγείας έχουν ριχθεί στη μάχη για τον έλεγχο της νόσου.

 

 

 

 

Κατηγόρησε επίσης τον ΣΥΡΙΖΑ ότι πολιτεύεται με ψέματα και fake news και ότι με την στάση τους δεν χτυπούν την κυβέρνηση αλλά τους ίδιους τους πολίτες. «Θα κάνουμε μαζί με τον πρωθυπουργό ότι είναι δυνατό για ξεπεράσουμε αυτήν την κρίση» σημείωσε.

 

 

 

 

Πληροφορίες από το mega

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.