
Με μάσκα θα κυκλοφορούμε σίγουρα μέχρι την άνοιξη λόγω της πανδημίας, όπως έκανε γνωστό ο Βασίλης Κικίλιας. Ο υπουργός Υγείας τόνισε ότι η ασφαλής οδός για να βγούμε από την καραντίνα είναι να τηρήσου…
Με μάσκα θα κυκλοφορούμε σίγουρα μέχρι την άνοιξη λόγω της πανδημίας, όπως έκανε γνωστό ο Βασίλης Κικίλιας. Ο υπουργός Υγείας τόνισε ότι η ασφαλής οδός για να βγούμε από την καραντίνα είναι να τηρήσουμε τους υγειονομικούς κανόνες.
Για το εμβόλιο ανέφερε ότι συμφώνα με τα τελευταία στοιχειά θα είναι διαθέσιμο στα τέλη του έτους με τις αρχές του 2021 και θα δοθεί σε πρώτη φάση σε ευπαθείς ομάδες και υγειονομικούς. Ο υπουργός σημείωσε ακόμα πως εκτός από το Βέλγιο και την Ολλανδία και η Γαλλία και η Τσεχία άρχισαν να στέλνουν ασθενείς με κορονοϊο στη Γερμάνια καθώς έχουν γεμίσει τα νοσοκομεία τους.
Ξερόλας