«Θεϊκή παρέμβαση ο σεισμός στη Σάμο. Δεν μας προστατεύουν οι μάσκες». Απίστευτη δήλωση [φωτο]

November 7, 2020


Αλγεινή εντύπωση και αντιδράσεις προκαλεί η τοποθέτηση του πατέρα Αντώνιου στον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου, στη Θεσσαλονίκη.Στο κήρυγμά του, που σαφώς στερείται λογικής, μετά τη Θεία Λειτουργία, ο γ…



Αλγεινή εντύπωση και αντιδράσεις προκαλεί η τοποθέτηση του πατέρα Αντώνιου στον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου, στη Θεσσαλονίκη.

Στο κήρυγμά του, που σαφώς στερείται λογικής, μετά τη Θεία Λειτουργία, ο γνωστός αρχιμανδρίτης αναφέρθηκε στην πανδημία λέγοντας πως συγγενείς ατόμων που έχασαν τη ζωή τους, δωροδοκήθηκαν για να δεχθούν να κατοχυρωθεί ως αιτία θανάτου ο κορωνοϊός.

«Μας λένε ότι οι μάσκες προστατεύουν. Δεν προστατεύουν οι μάσκες τους άλλους, τους προστατεύει η προσευχή.

Ήδη μας λένε ότι πρέπει να κάνουμε το εμβόλιο.

Είναι 7 δισ. ο πληθυσμός, φαντάζεστε τι λεφτά θα πάρουν κάποιοι για το εμβόλιο;» είπε επίσης

«Ούτε οι ναζί, ούτε ο Στάλιν δεν τόλμησε να κλείσει τους ναούς.

Ο ιός είναι διαβολικός. Αυτό που ζούμε δεν είναι ιατρική κατάσταση, ακόμα και οι γιατροί έχουν χωριστεί σε στρατόπεδα.

Πού είναι η θρησκευτική ελευθερία που αναφέρει το Σύνταγμα;», υποστήριξε επίσης ο κληρικός.

Ο πατήρ Αντώνιος έκανε αναφορά και στον πρόσφατο, ισχυρό σεισμό, στη Σάμο, τον οποίο χαρακτήρισε ως «παρέμβαση άνωθεν».

«Ο Θεός να μας δώσει μία διέξοδο, γιατί παρόλο που φτάσαμε στο σημείο αυτό πιστεύω με μία παρέμβαση δική του θεϊκή και είδατε τι έγινε τώρα με τον σεισμό στην Σάμο.

Ε, άμα θέλετε τέτοια παρέμβαση άνωθεν θα την έχουμε», υποστήριξε.

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.