Ανησυχία στη Θεσσαλονίκη: Μητροπολίτης που συμμετείχε στη δοξολογία στον Άγιο Δημήτριο βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό!

November 1, 2020


“Συναγερμός” έχει σημάνει στους αρχιερατικούς κύκλους μετά την αποκάλυψη ότι ένας από τους Μητροπολίτες που συμμετείχαν στη θεία λειτουργία και στη συνέχεια στη δοξολογία που τελέσθηκε στον Άγιο Δημήτ…



“Συναγερμός” έχει σημάνει στους αρχιερατικούς κύκλους μετά την αποκάλυψη ότι ένας από τους Μητροπολίτες που συμμετείχαν στη θεία λειτουργία και στη συνέχεια στη δοξολογία που τελέσθηκε στον Άγιο Δημήτριο, παρουσία και της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, βρέθηκε θετικός στον κορονοιό.

Ο λόγος για τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αδραμερίου Θεόκλητο ο οποίος, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ιεράς Μητροπόλεως, παρουσίασε, στις 30 Οκτωβρίου, συμπτώματα και στο τεστ COVID-19 στο οποίο υποβλήθηκε, διαγνώσθηκε θετικός.

Όπως ήταν φυσικό, η είδηση θορύβησε τους εκπροσώπους της εκκλησίας καθώς, όπως διακρίνεται στις σχετικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν από το συγκεκριμένο συλλείτουργο, ανήμερα της γιορτής του πολιούχου της Θεσσαλονίκης Αγίου Δημητρίου, στην πανηγυρική θεία λειτουργία μετείχαν -εκτός από τον κ. Θεόκλητο- αρκετοί ιεράρχες, ανάμεσά τους ο μητροπολίτης Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης Ιωάννης, Γρεβενών Δαυίδ, Τρίκκης και Σταγών Χρυσόστομος και Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Στέφανος. Οι περισσότεροι μάλιστα εξ αυτών χωρίς να φορούν προστατευτικές μάσκες.

Την ίδια ώρα έξω από τον Ιερό Ναό είχαν συγκεντρωθεί εκατοντάδες Θεσσαλονικείς οι οποίοι περίμεναν, σε αρκετές περιπτώσεις χωρίς να τηρούν καν τις απαραίτητες αποστάσεις, για να προσκυνήσουν την εικόνα του Αγίου Δημητρίου ή να κοινωνήσουν.

Η ανακοίνωση της Μητρόπολης

Χθες, με ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη Ιερισσού ενημέρωσε ότι “ο Μητροπολίτης Θεόκλητος παρουσίασε, στις 30 Οκτωβρίου, συμπτώματα ιώσεως και στο τεστ COVID-19 στο οποίο υποβλήθηκε βρέθηκε θετικός”.

Μετά απ’ αυτό ο Μητροπολίτης τέθηκε σε καραντίνα ενώ κλειστά θα παραμείνουν για 14 ημέρες τα γραφεία της συγκεκριμένης Μητροπόλεως.

Ακόμη στην ανακοίνωση που εκδόθηκε από τη Μητρόπολη γίνονται συστάσεις προς τους πιστούς να προσέχουν και να φορούν απαραίτητα τη μάσκα τους.

“Νά προσέχετε τούς ἑαυτούς σας, νά φορᾶμε μάσκα ἐντός καί ἐκτός τῶν Ἱερῶν Ναῶν ἅπαντες καί ὁ Μητροπολίτης μας παρακαλεῖ ὅλους νά προσεύχεσθε ὑπέρ αὐτοῦ, ὅπως καί ἐκεῖνος δέεται ὑπέρ ὑμῶν” καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: thesstoday.gr

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.