Σκλαβενίτης: Ποιο φτηνό προιόν έβαλε στα ράφια και τον έσωσε. Στα τάρταρα οι ανταγωνιστές

October 16, 2018



Ποιο προιόν απογείωσε τον Σκλαβενίτη;Κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων παρουσιάσε η Χαρτοβιομηχανία Γλάρος η οποία συγκεντρώνει πέρα από τα χαρτικά και όλο τον βιομηχανικό βραχίονα του ομίλου Σκλαβενίτη!Όταν…



Διαβάστε περισσότερα...

Ποιο προιόν απογείωσε τον Σκλαβενίτη;

Κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων παρουσιάσε η Χαρτοβιομηχανία Γλάρος η οποία συγκεντρώνει πέρα από τα χαρτικά και όλο τον βιομηχανικό βραχίονα του ομίλου Σκλαβενίτη!

Όταν οι άνθρωποι της διοίκησης της Σκλαβενίτης εξαγόραζαν τα σούπερ μάρκετ της Μαρινόπουλος σίγουρα στο πίσω μέρος του μυαλού τους είχαν ότι η κίνηση αυτή θα είχε θετικό αντίκτυπο και στις βιομηχανίες του ομίλου, με πρώτη και καλύτερη την Ελληνική Χαρτοβιομηχανία Γλάρος ΑΒΕΕ.

Αύξηση 35,1% στις πωλήσεις:

Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι αν και τα προϊοντα Γλάρος και τα άλλα private label της Σκλαβενίτης ήταν από τα πρώτα που μπήκαν για να γεμίσουν τα άδεια ράφια του πρώην δικτύου Μαρινόπουλος ουσιαστικά είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά το τελευταίο τετράμηνο του 2017 οπότε και παρατηρήθηκε αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα της αλυσίδας.

Απίστευτο κι όμως Αληθινό! Χάσε 10 Κιλά Μέσα σε 10 Μέρες! Μάθε πως!

Η ομαλοποίηση στο δίκτυο αναμένεται να οδηγήσει σε πωλήσεις σημαντικά πάνω από 60 εκατ. ευρώ καθiστώντας την Γλάρος ανάμεσα στους κορυφαίους παίκτες των εγχώριων χαρτοβιομηχανιών προϊόντων ατομικής υγιεινής.

Εδώ θα πρέπει να αναφερθεί ότι οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου δραστηριοποιούνται και σε άλλους τομείς όπως για παράδειγμα στις πάνες, στα πλαστικά, την παραγωγή και εισαγωγή απορρυπαντικών κ.α. οπότε είναι δύσκολη η κατάταξη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει ανάλυση δραστηριοτήτων.

Γλάρος: Πέταξε ακόμη πιο ψηλά η χαρτοβιομηχανία του Σκλαβενίτη

Η η Γλάρος είναι μία από τις περιπτώσεις που η χαρτοβιομηχανία κυριαρχεί αλλά υπάρχουν και διαφορετικές δραστηριότητες κάτω από την «ομπρέλα» της.

Οι δύο μεγαλύτερες από αυτές είναι η Baker Master που παράγει κατεψυγμένες ζύμες, πίτσες, πίτες και σφολιατοειδή, αρκετά από τα προϊόντα της πωλούνται από τους φούρνους και τα σημεία εστίασης των καταστημάτων της Σκλαβενίτης, και η Meat House Α.Ε. που αφορά κυρίως στα συσκευασμένα κρέατα με την επωνυμία της εταιρείας που πωλούνται από την αλυσίδα.

Και οι τέσσερις βασικές δραστηριότητες της Γλάρος ΑΒΕΕ κινήθηκαν ανοδικά κατά το 2017. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις προϊόντων χάρτου έφθασαν τα 29,3 εκατ ευρώ (24,7 εκατ. ευρώ το 2016) και οι πωλήσεις προϊόντων ζύμης και αρτοποιίας τα 12,1 εκατ. ευρω (10,2 εκατ. ευρώ το 2016). Παράλληλα υπερδιπλασιάστηκαν οι πωλήσεις προϊόντων κρέατος στα 6,9 εκατ. ευρω (από 2,64 εκατ. ευρώ το 2016) και η παροχή υπηρεσιών εστιατορίου στα 6,71 εκατ. ευρώ (2,6 εκατ. ευρώ).

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η Γλάρος τριπλασίασε το προσωπικό της τα δύο τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα το 2017 οι εργαζόμενοι στην εταιρεία ανέρχονταν σε 654 άτομα ( από τους οποίους οι 182 είναι εργατικό και οι 472 υπαλληλικό προσωπικό) έναντι 349 που ήταν το 2016 και 216 το 2015.

Πηγή

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.