Το ζεϊμπέκικο του Γαβαλά, την ώρα που η Ελλάδα θρηνεί τα παιδιά της!

July 30, 2018



Τα δάκρυα δεν έχουν στεγνώσει ακόμη για τους νεκρούς και τους αγνοούμενους που άφησε πίσω της η φονική πυρκαγιά.Όπως αναφέρεται στην εφημερίδα Espresso, Στο Nammos της Μυκόνου το καθιερωμένο ετήσιο γλ…


Τα δάκρυα δεν έχουν στεγνώσει ακόμη για τους νεκρούς και τους αγνοούμενους που άφησε πίσω της η φονική πυρκαγιά.

Όπως αναφέρεται στην εφημερίδα Espresso, Στο Nammos της Μυκόνου το καθιερωμένο ετήσιο γλέντι με τον Ρέμο- σε σύμπραξη με τον Αιγύπτιο σταρ Amr Diab- έγινε κανονικότατα το βράδυ της Παρασκευής και μάλιστα με περίσσιο κέφι, αλλά με μια μέρα αναβολή λόγω …. πένθους (να τα λέμε αυτά!). Διαβάστε παρακάτω….

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ατραξιόν της βραδιάς ήταν ο ανεκδιήγητος Λάκης Γαβαλάς, ντυμένος στα μαύρα- προφανώς γιατί ήταν στα… κάτω του-, οποίος έριξε τις ζειμπεκιές του στο τραγούδι «Μου ‘χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση” του Γιάννης Πάριου που “κελαηδούσε” εκείνη την ώρα ο Ρέμος! Μόνο θλίψη και ντροπή προκαλεί η εικόνα του Mr Lak να διασκεδάζει έως το ξημέρωμα, δέιχνοντας ότι γι’ αυτόν ο μήνας…. εννιά.

επειδή, όμως όλοι όσοι βρέθηκαν εκεί στο γλέντι ήθελαν όντως να συμπαρασταθούν στο δράμα των συμπολιτών μας, παρά την ασυγκράτητη επιθυμία τους για ξεσάλωμα, η διεύθυνση του μαγαζιού, τοποθέτησε πάνω στα τραπέζια ενημερωτiκά φυλλάδια για την καταστροφή που έπληξε την ανατολική Αττική και οι θαμώνες κλήθηκαν να ενισχύσουν οικονομικά τους πληγέντες με ότι ποσό ήθελε ο καθένας.

“Σας ευχαριστούμε για την γενναιοδωρία σας και τη συνεισφορά σας” ανέγραφε χαρακτηριστικά το χαρτάκι, με κάθε έννοια σεβασμού προς την τραγωδία που χτύπησε την Αττική να ξεθωριάζει μαζί με τις χρωματιστές χαρτοπετσέτες κάτω από τα υγρά από πάγο ποτήρια. Τέλος, ακόμη και η ίδια η επιχείρηση, από το … υστέρημα της βεβαίως, έκανε το πρώτο βήμα για την επιτυχία της προσπάθειας, καταθέτοντας 100,000 ευρώ. Το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε από τη βραδιά του live ήταν στο ύψος των 200,000 ευρώ, στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται οι καταθέσεις των θαμώνων που έγιναν απευθείας στον λογαριασμό του δήμου Μαραθώνα. Την ώρα που η Ελλάδα πενθεί και μετράει τους νεκρούς της, η (ανέμελη) ζωή του Nammos συνεχίζεται…..

Πηγή: Εφημερίδα Espresso

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.