Δείτε τους υποκριτές. Όχι λεφτά απο συναυλίες αλλά και απο την τσέπη σας

July 29, 2018



Βλέπετε την υποκρισία; Βλέπετε το πόσο «μικροί» είναι κάποιοι και κάποιες εκ των μεγάλων του καλλιτεχνικού-την τύφλα μας- στερεώματος; Τι λένε μόλις καταλαβαίνουν πώς πρόκειται για ένα πολύ ωραίο επικ…


Βλέπετε την υποκρισία; Βλέπετε το πόσο «μικροί» είναι κάποιοι και κάποιες εκ των μεγάλων του καλλιτεχνικού-την τύφλα μας- στερεώματος; Τι λένε μόλις καταλαβαίνουν πώς πρόκειται για ένα πολύ ωραίο επικοινωνιακό τρίκ ή όταν με την προσοφορά απο τις συναυλίες σβήνουν μια ενδεχόμενη ανοησία στα σόσιαλ;

«Θα προσφέρουμε τα χρήματα απο τις συναυλίες στους πυρόπληκτους». Όχι ρε. Να προσφέρεται απο τους φουσκωμένους λογαριασμούς σας σε Ελλάδα… εξωτερικό… ή του ξαδέρφου σας μιας και εσάς το ΣΔΟΕ σας κυνηγάει εξαιτίας οφειλών.

Όλοι μαζί μπορείτε …πολύ καλύτερα από όλους εμάς τους απένταρους… Αλλά θέλετε;

Κι όχι με συναυλίες για να βάλουμε πάλι εμείς τα μετρητά… και να πάνε όλα δήθεν για τον ήχο… ξανά στις τσέπες σας… αλλά από τα δικά σας τα έτοιμα, από τις καταθέσεις εκατομμυρίων…

Υ.Γ Ο πρώτος που το έκανε ήταν ο Ρέμος στη Μύκονο. Θα υπάρξουν άραγε κι άλλοι;

Χλωμό το βλέπω…

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.