
Τα μαύρα γενέθλια της Λοτσάρη και ο πόνος (Βίντεο)
Είχε γενέθλια χτες αλλά δεν τα γιόρτασε. Δέχθηκε ευχές όμως ήταν λυπημένη. Ο λόγος για τη Νίνα Λοτσάρη που γράφει: » Σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τις ζεστές ευχές σας για τα γενέθλιά μου αλλά σήμερα πενθώ γι’αυτές τις μανάδες που χάσανε τα παιδάκια τους,για τους γονείς που αφήσανε ορφανές τις αγκαλιές των παιδιών τους…πενθώ και πονάω πολύ…. «.
Η ηθοποιός δυο μέρες νωρίτερα είχε γράψει μερικούς στίχους για τα όσα συνέβησαν: » Σήμερα ο πόνος που ενιωσα στην ψυχή ήταν ανείπωτος…έγραψα αυτό το τραγούδι σε λιγότερο απο μια ώρα…οι στίχοι και οι νότες έρεαν αβίαστα στο μυαλό μου…το παραδίδω με σεβασμό στη μνήμη αυτών που θυσιάστηκαν στο όνομα μιας ανοχύρωτης Ελλάδας…»Για πάντα εδώ»
Ξερόλας