
Η αλήθεια είναι ότι δεν θα έκανα τον κόπο να ασχοληθώ με αυτόν τον “σφίχτερ”, που κάνει καριέρα, με βάση το τηλεοπτικό “σκουπίδι” του Survivor.Συνήθως δεν ασχολούμαι με ανθρώπους που το μόνο τους μέλη…
Η αλήθεια είναι ότι δεν θα έκανα τον κόπο να ασχοληθώ με αυτόν τον “σφίχτερ”, που κάνει καριέρα, με βάση το τηλεοπτικό “σκουπίδι” του Survivor.
Συνήθως δεν ασχολούμαι με ανθρώπους που το μόνο τους μέλημα είναι ότι ο πλουτισμός μέσω της πώλησης των προσωπικών τους στιγμών και της ζωής τους! Διαβάστε παρακάτω…
Το συγκεκριμένο άτομο, ο Κωνσταντίνος Βασάλος, έχει αποφασίσει να κάνει ένα φτηνό ριάλτι την ζωή του μέσα από τα social media, “πουλώντας” έρωτα και αγάπη στην φίλη του Ευρυδίκη Βαλαβάνη, σε μια προσπάθεια εκτός από έρωτα να πουλάει και διάφορα προϊόντα ως influencer.
Σεβαστό. Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή. Άλλοι πουλάνε την ψυχή τους, άλλοι πουλάνε το κορμί τους, άλλοι πουλάνε και τα δύο. Αυτό λοιπόν το τυπάκι, μπροστά στην Εθνική καταστροφή που έχει βρει την χώρα- μπροστά στην εκατόμβη των νεκρών και των αγνοουμένων έχει φροντίσει στο Instagram του, όπως θα δείτε να μην κάνει ούτε μια ανάρτηση για τους πληγέντες! Αυτός λοιπόν, ο άνθρωπος, που δεν τολμάει να βάλει μια φωτογραφία για τους αδικοχαμένους, επικρίνει το Youweekly.gr και το κατηγορεί για αθλιότητα!
Ρωτάμε λοιπόν, τον κύριο Kωνσαντίνο Βασάλο: Γιατί αγόρι μου αφού είσαι τόσο ευαίσθητος στο προφίλ σου στα social media, δεν έχεις βάλει ούτε μια φωτογραφία, ούτε ένα μαύρο για την Εθνική καταστροφή;
Παρακάτω θα δείτε την σελίδα του συγκεκριμένου ανθρώπου,όπως ήταν πριν από λίγα λεπτά:

Να σου απαντήσω εγώ γιατί… Γιατί δεν θέλεις να αλλοιώσεις το λαμπερό περιβάλλον, ώστε να μπορείς να υποδέχεσαι τα προϊόντα των εταιριών που σε πληρώνουν. Σωστά μιλάω; Άλλωστε αν βάλεις τώρα μια ανάρτηση με πίκρα και πόνο δεν θα μπορεί να σβηστεί ποτέ. Ότι δηλαδή κάνει και η Μενεγάκη με λίγα λόγια. Αντίθετα στο Instastory, όλα έχουν μικρή χρονική διάρκεια.
Δεν μου λες αγόρι μου, εσύ που δεν θέλεις να “λερωθείς” με το δράμα των συμπολιτών σου, έχεις περισσότερο φιλότιμο από εμάς; Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνο να φαίνεται , αλλά και να είναι τίμια… και εσύ αγόρι μου τίποτα από τα δύο δεν είσαι.
Επειδή ίσως να μην καταλάβετε, γιατί τα γράφω αυτά για τον Βασάλο, θα σας πάω την ιστορία από την αρχή.
ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ …. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ SHOWBIZ “ΣΦΥΡΙΖΕ” ΑΔΙΑΦΟΡΑ
Στα πρώτα 24ωρα της τραγωδίας διαπιστώσαμε ότι πολλά άτομα επώνυμα της Ελληνικής showbiz, αδιαφορούσαν για την τραγωδία, προσπαθώντας να διατηρήσουν ανέπαφα τα προφίλ τους στα social media.
Καταλάβαμε ότι πολλοί από αυτούς, έβαζαν αναρτήσεις στα Instastories, γιατί αυτό ήταν το εύκολο, το γρήγορο και μετά από 24ώρες, θα εξαφανιζόταν. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, για να ευαισθητοποιήσουμε την Ελληνική showbiz, κάναμε ένα άρθρο που μπορείτε να Διαβάσετε παρακάτω.
20 + 1 επώνυμοι της ελληνικής Showbiz εντελώς αδιάφοροι για την καταστροφή που βίωσε η χώρα!
Μετά από αυτό το άρθρο και αφού έγινε χαμός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι, είναι αλήθεια, έπεσαν στην “μάχη” της ενημέρωσης για την Εθνική τραγωδία.
Εμείς, αυτό που θέλαμε το πετύχαμε. Οι Έλληνες επώνυμοι, δεν μπορούν να είναι καλοί μόνο στο να δείχνουν τα ηλιοκαμένα τους κορμιά … Πρέπει να είναι καλοί και όταν τους χρειάζεται η κοινωνία.
Ήρθε λοιπόν, μετά από αυτό μας το δημοσίευμα, ο κ. Βασάλος, και έβαλε την παρακάτω ανάρτηση στα δικά του social media. Δεν σχολιάζω το γεγονός ότι ο άνθρωπος είναι αγράμματος σε βαθμό κακουργήματος! Καλά ρε φίλε … τόσο πρόχειρος; Το “αθλειότητα” χρόνια τώρα γράφεται με “ι”, δηλαδή…. “αθλιότητα”. Επίσης, ήθελες να γράχεις θίγετε και αντ’ αυτού, έγραψες “φύγετε”1
Να φύγουμε να πάμε που; Μάλλον εσένα σε βλέπω να την κάνεις με ελαφρά….

Ο συγκεκριμένος, μας χαρακτηρίζει “άθλιους”- δεν τους άρεσε προφανώς αυτό που γράφαμε. Δεχόμαστε την κριτική του και την άποψη του, άλλωστε όταν κάνεις κριτική πρέπει να δέχεσαι και κριτική.
Απλά, αγαπητέ Κωνσταντίνε, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι άθλιος δεν είναι αυτός που τολμά να γράψει την αλήθεια.
Άθλιος είναι εκείνος που κρύβεται πίσω από την αλήθεια. Εμείς, ως άθλιοι γράφουμε την αλήθεια μας.
Δεν μας ενδιαφέρει αν πονάει, αν προκαλεί ή αν χαλάμε τις δημόσιες σχέσεις μας. Εμείς, έχουμε υποχρέωση μόνο στους αναγνώστες σας. Σε εσένα και τους όμοιούς σου, θα μας επιτρέψεις να μην έχουμε δημόσιες σχέσεις και σχέσεις αλληλεξάρτησης.
Όσο για εμάς, είναι περισσότερο άθλιο Κωνσταντίνε μου, όταν το παίζεις κοινωνικά ευαίσθητος, αλλά να μη κάνεις τον κόπο να βάλεις μια ανάρτηση στο Instagram σου, για τους ανθρώπους που χάθηκαν.
Άθλιο είναι, να είσαι επώνυμος και μάλιστα με μούσκουλα και να μην είσαι εθελοντής στα καμμένα, δίνοντας το καλό παράδειγμα στους follower σου.
Άθλιο είναι,να βγάζεις τόσο χρήματα στα social media και να μην κάνεις μια προσφορά για τους πληγέντες.
Άθλιο είναι επίσης, να αναδημοσιεύσεις αναρτήσεις άλλων επώνυμων για να πεις ότι έκανες δήθεν κάτι- ενώ στην πραγματικότητα δεν σου καίγεται “καρφί” και συνεχίζεις τις διακοπές σου.
Αν θέλεις, επίσης Κωνσταντίνε μου, περισσότερο άθλιο είναι να εκμεταλλεύεσαι τα χειρότερα ένστικτα των φανατικών θαυμαστών σου δείχνοντας ΕΣΥ μέσα μαζικής ενημέρωσης με το χέρι ως άλλος φασίστας.
Σε ευχαριστούμε που μας στοχοποίησες και να ξέρεις ότι το λιοντάρι δεν το ενδιαφέρει η γνώμη του λαγού!
Ξερόλας