
Για το πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε στο παρελθόν και τον έφερε ένα βήμα από τον θάνατο μίλησε ο Γιώργος Παπαδάκης!
Ο παρουσιαστής του Καλημέρα Ελλάδα μίλησε πρόσφατα στη Φαίη Σκορδά κ…
Για το πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε στο παρελθόν και τον έφερε ένα βήμα από τον θάνατο μίλησε ο Γιώργος Παπαδάκης!
Ο παρουσιαστής του Καλημέρα Ελλάδα μίλησε πρόσφατα στη Φαίη Σκορδά και αποκάλυψε τόσο το σοβαρό πρόβλημα που είχε με την υγεία του όσο και για την προσωπική του ζωή και τους δύο γάμους του!
Αρχικά, μίλησε για την οικογένειά του λέγοντας ότι: « Ήταν λάθος που έκανα τον πρώτο μου γάμο, γιατί δεν ήθελα να χωρίσω» και πρόσθεσε ότι: «Η πρώην γυναίκα μου με την νυν έχουν βγει και οι δύο μαζί έχουν πει για τα ελαττώματά μου. Είναι φίλες».

Στην συνέχεια, ο Γιώργος Παπαδάκης μίλησε για την πορεία του ελληνική tv, αποκαλύπτοντας ότι όλα αυτά τα χρόνια που παραμένει στον ΑΝΤ1, έχει πάει 7-8 φορές στο γραφείο του Μίνωα Κυριακού και δεν έκρυψε την συμπάθεια του σε δύο cameramen του σταθμού, που ήταν και εκείνη την ώρα παρόντες, λέγοντας: «Αυτά τα παιδιά είναι τα πιο σημαντικά άτομα του ΑΝΤ1. Ζητώ συγγνώμη από τον Λάτσιο, αλλά είναι η αλήθεια» και συνέχισε αποκαλύπτοντας ότι θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση της τηλεόρασης όταν θα σταματήσει να έχει το ίδιο πάθος με αυτό που έχει τώρα. «Η δουλειά μου είναι το επαγγελματικό viagra μου», είπε και δήλωσε ότι θα ήθελε να πάει καλεσμένος στην εκπομπή του ο Μίκης Θεοδωράκης, γιατί θεωρεί ότι είναι ο μόνος αληθινός.
Ωστόσο, ο γνωστός παρουσιαστής για πρώτη φορά αποκάλυψε την περιπέτεια υγείας του, το 2004 όταν έπαθε έμφραγμα, χειρουργήθηκε την Παρασκευή και την Δευτέρα επέστρεψε στην εκπομπή κανονικά! Μάλιστα ο Γιώργος Παπαδάκης έχει ταλαιπωρηθεί και από τον καρκίνο, αφού του έχει πάρει αγαπημένα πρόσωπα από κοντά του!
Συγκλονισμένος ο Γιώργος Παπαδάκης: Αποχαιρέτησε το «παιδί» του
Συγκλονισμένος ήταν ο Γιώργος Παπαδάκης, ο οποίος μέσα σε φοβερή συγκίνηση αποχαιρέτησε ακόμη ένα «παιδί» του στον αέρα του ΑΝΤ1.
Η Αλεξάνδρα Καϋμένου εντάχθηκε στην ομάδα της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα» στην αρχή της φετινής σεζόν. Η νεαρή δημοσιογράφος, μετά από ένα χρόνο παρουσίας δίπλα στον Γιώργο Παπαδάκη, εγκαταλείπει την ενημερωτiκή εκπομπή, κάτι που ανακοίνωσε ο ίδιος ο δημοσιογράφος.
Ο Γιώργος Παπαδάκης τόνισε πως εκτίμησε το γεγονός πως η Αλεξάνδρα Καϋμένου του μίλησε καιρό πριν για την απόφασή της και της είπε πως θα συνεχίσει να είναι δίπλα της ως δεύτερος πατέρας, αν και πρόσφατα ο δημοσιογράφος έζησε μια τραγωδία.
«Ετοιμάζεσαι εσύ. Πριν τελειώσει η σεζόν και μας εγκαταλείψεις, γιατί το κοριτσάκι μας θα μας εγκαταλείψει. Ανοίγει τα φτερά της για κάτι άλλο. Ξέρεις τι εκτίμησα σε εσένα; Ότι μου το είπες αρκετό καιρό πριν. Το εκτίμησα ιδιαίτερα και σέβομαι τις επιλογές σου. Θα είμαι δίπλα σου, όπως σου έχω πει, σε αυτές τις επιλογές που θα κάνεις τις επαγγελματικές και τις προσωπικές ως δεύτερος μπαμπάς» είπε ο Γιώργος Παπαδάκης.
Ξερόλας