Το μήνυμα του Σάκη Τανιμανίδη λίγο μετά τον τελικό του Survivor!

July 15, 2018



Μετά από 6 ολόκληρους μήνες πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής ο μεγάλος τελικός του δεύτερου κύκλου του Survivor!Ο Σάκης Τανιμανίδης μέσα από τον προσωπικό του λογαρισμό στο Instagram θέλησε να…



Διαβάστε περισσότερα...

Μετά από 6 ολόκληρους μήνες πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής ο μεγάλος τελικός του δεύτερου κύκλου του Survivor!

Ο Σάκης Τανιμανίδης μέσα από τον προσωπικό του λογαρισμό στο Instagram θέλησε να στείλει το δικό του μήνυμα για αυτό το ταξίδι καθώς και να συγχαρεί τους δύο φιναλίστ του ριάλιτι επιβίωσης! Διαβάστε παρακάτω…

“ΦΙΝΑΛΕ και φετος, μετα απο 6 μηνες γεματους συγκινησεις.
Μεγαλος και αξιος Survivor ο Ηλιας @ilias__gkotsis ! Νικητρια και η πολυ δυνατη Κατερινα @katerina_dalaka !
Μπραβο ομως και σε ολους τους παικτες που εζησαν αυτην τη μοναδικη εμπειρια…αυτοι ειναι που κανουν το Survivor, αυτοι ειναι οι πρωταγωνιστες!

Και φυσικα ενα τεραστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε εσας, σε ολο τον κοσμο που και φετος ησασταν μαζι μας, και με την συμμετοχη σας καθορισατε την εξελιξη του παιχνιδιου. Ελπιζω να καταφεραμε να σας χαρισουμε στιγμες χαλαρωσης και ψυχαγωγιας, αυτος ειναι και ο τελικος στοχος!
Καλο Καλοκαιρι…
Sakis out
#survivorgr #theend #THANKYOU”, έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα! Δείτε την ανάρτησή του παρακάτω:

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.