Πόπη Τσαπανίδου: Λύγισε στον αέρα – «Αν ζούσε ο πατέρας των παιδιών μου…»

July 14, 2020


Γιατί λύγισε στον αέρα η Πόπη Τσαπανίδου;Η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής “Αυτός κι΄ο Άλλος” στην ΕΡΤ. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις κόρες της αλλά και στην απ…



Γιατί λύγισε στον αέρα η Πόπη Τσαπανίδου;

Η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής “Αυτός κι΄ο Άλλος” στην ΕΡΤ. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις κόρες της αλλά και στην απώλεια του συζύγου της.

“Λέω κάθε μέρα ότι τα κατάφερα. Η αλήθεια είναι ότι υπήρξε μια στιγμή που είπα πως αν ζούσε ο μπαμπάς τους θα ήθελα να μου πει ‘καλά τα κατάφερες’”.

Στην εκπομπή προβλήθηκε ένα απόσπασμα από μια συνέντευξη, η οποία τραβήχτηκε πριν από περίπου 21 χρόνια και στην οποία οι τρεις κόρες της Πόπης Τσαπανίδου μιλούν για τη μαμά τους.

Παρακολουθώντας την, η δημοσιογράφος σχολίασε: “Παιδιά πόσο πίσω με πήγατε. Σας ευχαριστώ πολύ. Θα ήθελα να το ξαναζήσω, αλλά χωρίς να το ξαναζήσω. Θα ήθελα να μεγαλώσω τα παιδιά, χωρίς να πρέπει να περάσω όλα τα άλλα”.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε ακόμα στην απώλεια του συζύγού της.

“Είναι δύσκολο πράγμα να ξέρεις πως θα φέρεις στον κόσμο παιδιά και δεν θα υπάρχει εκεί ο μπαμπάς τους. Είναι τραγική στιγμή. Τη στιγμή της γέννας κυριαρχούσε στο μυαλό μου το συναίσθημα της “χαρμολύπης”.

Είναι η χαρά και η απόδειξη πως η ζωή συνεχίζεται και πηγαίνει μπροστά, άρα πρέπει και εσύ να πάρεις δύναμη για να συνεχίσεις. Είναι ακόμα διαπίστωση πως το ταξίδι της ζωής είναι τόσο σύντομο, που δεν πρέπει να την παίρνεις σοβαρά, όσο δύσκολη κι αν είναι”.

Ακόμα εξηγεί πως η απώλεια του συζύγού της έπαιξε ρόλο στην μέχρι τώρα απόφασή της, να μην ξαναπαντρευτεί. “Άντε μετά να ξανά αγαπήσεις μέχρι αυτή τη δέσμευση”.

Όσον αφορά τα σχόλια του κόσμου η Πόπη Τσαπανίδου εξήγησε: “Το τι θα πει ο κόσμος είναι τεράστια παγίδα. Υπήρξα μέσα σε αυτή κατά διαστήματα στη ζωή μου. Ίσως είμαι ακόμα και δεν το συνειδητοποιώ.

Το βλέπεις όταν κάνεις ταμείο αυτό. Ο κόσμος θα πει πάντα, πάντα. Ο,τι και να κάνετε. Ο κόσμος πάντα θα βρει να πει και σπάνια θα είναι καλή κουβέντα. Όμως προσeξτε κάτι. Ο κόσμος είμαστε εμείς. Από εμάς ξεκινάει αυτό”.

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.