Όχι που δεν θα πετούσε την “εξυπνάδα” της! Ε.Ακρίτα για Αγία Σοφία: «Τον Τσίπρα θα τον έλεγαν προδότη με τον Μητσοτάκη είναι Παρασκευούλα ομορφούλα και γλυκούλα»

July 12, 2020


Είναι, από χθες το μεσημέρι, το απόλυτο θέμα της ημέρας- και δικαίως: το Ανώτατο Δικαστήριο της Τουρκίας το μεσημέρι της Παρασκευής (10/7) άνοιξε διάπλατα το δρόμο για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε…



Είναι, από χθες το μεσημέρι, το απόλυτο θέμα της ημέρας- και δικαίως: το Ανώτατο Δικαστήριο της Τουρκίας το μεσημέρι της Παρασκευής (10/7) άνοιξε διάπλατα το δρόμο για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί και λίγο αργότερα ο Ερντογάν υπέγραψε το διάταγμα, προσδίδοντας επίσημο τόνο στο όλο θέμα.

Η κίνηση αυτή της Τουρκίας καταδικάστηκε από όλο τον πλανήτη, με πολλές χώρες να αντιδρούν στη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, ακυρώνοντας την απόφαση του 1934 που την είχε κάνει μουσείο.

Στην Ελλάδα, όπως είναι λογικό, οι αντιδράσεις ήταν ακόμα πιο έντονες, με την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να προβαίνει σε ανακοινώσεις που καταδίκαζαν την στάση των γειτόνων μας.

Η Έλενα Ακρίτα έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media:

Τον Τσίπρα θα τον έλεγαν προδότη και θα έστηναν κρεμάλες στο Σύνταγμα με τον Μητσοτάκη είναι Παρασκευουλα ομορφούλα και γλυκούλα #Αγιά_Σοφιά

Δείτε παρακάτω το χαρακτηριστικό ποστάρισμα που έκανε… θραύση, ξεπερνώντας τα 6000 reactions:

 

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.