Survivor 2: “Δεν φοβάμαι τίποτα και…”- Ατρόμητη! Η ατάκα της Δαλάκα που θα συζητηθεί! (βίντεο)

July 11, 2018



Στην χθεσινή της απόδοση αναφέρθηκε η Κατερίνα Δαλάκα, που δεν ήταν η μέρα της και δεν εξασφάλισε πολλές νίκες!Η παίκτρια των Διασήμων, είπε χαρακτηριστικά: «Δεν με στεναχωρεί το γεγονός να χάσω τη θέ…



Διαβάστε περισσότερα...

Στην χθεσινή της απόδοση αναφέρθηκε η Κατερίνα Δαλάκα, που δεν ήταν η μέρα της και δεν εξασφάλισε πολλές νίκες!

Η παίκτρια των Διασήμων, είπε χαρακτηριστικά: «Δεν με στεναχωρεί το γεγονός να χάσω τη θέση στον ημιτελικό. Με στεναχωρεί όταν δεν είμαι καλή αγωνιστικά. Δεν το δέχομαι από τον εαυτό μου να κάνω αυτό το πράγμα…» Διαβάστε παρακάτω….

Δείτε ακόμη: Survivor 2: “Δικαιώθηκα επιτέλους…”- Η νίκη, ο ημιτελικός και… ο Ηλίας! Τι είπε η Μελίνα;

Αργότερα, η Κατερίνα λέει στην κάμερα: «Δεν φοβάμαι τίποτα στο παιχνίδι και κανέναν. αποδέχομαι όλες τις καταστάσεις και κοιτάω τη θετική τους πλευρά. Η Βιργινία έχει πολύ κοινό που την αγαπάει, διότι την κρατάει ο κόσμος», εξηγώντας ότι εκείνη δεν ξέρει τι απήχηση έχει στο κοινό και αν θα την κρατήσει, ενώ δήλωσε ότι περιμένει με αγωνία να δει τι θα ανακοινώσει ο Σάκης!

Δείτε το απόσπασμα στο σχετικό βίντεο:

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.