Στην χθεσινή της απόδοση αναφέρθηκε η Κατερίνα Δαλάκα, που δεν ήταν η μέρα της και δεν εξασφάλισε πολλές νίκες!Η παίκτρια των Διασήμων, είπε χαρακτηριστικά: «Δεν με στεναχωρεί το γεγονός να χάσω τη θέ…
Στην χθεσινή της απόδοση αναφέρθηκε η Κατερίνα Δαλάκα, που δεν ήταν η μέρα της και δεν εξασφάλισε πολλές νίκες!Η παίκτρια των Διασήμων, είπε χαρακτηριστικά: «Δεν με στεναχωρεί το γεγονός να χάσω τη θέ... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ...
Στην χθεσινή της απόδοση αναφέρθηκε η Κατερίνα Δαλάκα, που δεν ήταν η μέρα της και δεν εξασφάλισε πολλές νίκες!
Η παίκτρια των Διασήμων, είπε χαρακτηριστικά: «Δεν με στεναχωρεί το γεγονός να χάσω τη θέση στον ημιτελικό. Με στεναχωρεί όταν δεν είμαι καλή αγωνιστικά. Δεν το δέχομαι από τον εαυτό μου να κάνω αυτό το πράγμα…» Διαβάστε παρακάτω….
Αργότερα, η Κατερίνα λέει στην κάμερα: «Δεν φοβάμαι τίποτα στο παιχνίδι και κανέναν. αποδέχομαι όλες τις καταστάσεις και κοιτάω τη θετική τους πλευρά. Η Βιργινία έχει πολύ κοινό που την αγαπάει, διότι την κρατάει ο κόσμος», εξηγώντας ότι εκείνη δεν ξέρει τι απήχηση έχει στο κοινό και αν θα την κρατήσει, ενώ δήλωσε ότι περιμένει με αγωνία να δει τι θα ανακοινώσει ο Σάκης!
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.