
Η Ελένη Μενεγάκη για πρώτη φορά από τις διακοπές της ποστάρει τόσες πολλές φωτογραφίες στο Ιnstagram.Τα προηγούμενα χρόνια, όσο εγώ θυμάμαι άντε να πόσταρε μια δυο φωτογραφίες. Φέτος το τερμάτισε και …
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ...
Η Ελένη Μενεγάκη για πρώτη φορά από τις διακοπές της ποστάρει τόσες πολλές φωτογραφίες στο Ιnstagram.
Τα προηγούμενα χρόνια, όσο εγώ θυμάμαι άντε να πόσταρε μια δυο φωτογραφίες. Φέτος το τερμάτισε και ποστάρει φωτογραφίες με τα παιδιά της σε bar, σε παραλίες, σε δρομάκια…παντού! Διαβάστε παρακάτω…
Μόνο μέσα από την τουαλέτα δεν έχει βάλει φωτογραφία φέτος. Εδώ, το Vanda’s blog έφτιαξε εχθές ένα θέμα με τις φωτογραφίες της Ελένης Μενεγάκη με ρετούς. αυτές δηλαδή που ποστάρει η ίδια. και αρετουσάριστες. αυτές δηλαδή που έχει το blog στην κατοχή του από τους παπαράτσι. (Δείτε εδώ….)
Το γεγονός ότι η Ελένη ποστάρει τόσες φωτογραφίες,προκαλεί και αντιδράσεις από κάποιους που την ακολουθούν στα social media. Εδώ σας μάζεψα 20 σχόλια που βγάζουν μάτι….

“Θα ρεψεις κι ολας. Νεο κοριτσακι εισαι. Ποτε τελείωσες το σχολείο περσι;;;; μην στεναχωριεσαι και να μην γινει κατι στην tv δεν πειραζει ξέρεις πολυ καλα πως αν ανοιξεις μαγαζι με ρουχα παταγος θα γινει”
“Σε παρακολουθώ χρόνια οταν ημουν κοριτσακι ξεκινησα. Εχεις αερα εχεις κατι που εμψυχωνει τον αλλον τον ανεβαζεις. Το εχεις ριξε κι ενα τσιφτετέλι να παθουν παταγο. Ωραιες φωτογραφιες ανεβάζεις αλλα κρυβεις με διακριτικο τροπο την κοιλιά σου γιατι;”
“Εκτός από κακιασμένη και άπληστη είσαι και κακάσχημη. Σαν κουνάβι είσαι.”
“Δε φταίει αυτή για τα λεφτά που αμοίβεται η δουλειά της. Στους καναλάρχες τα παράπονα κ στην αξιοκρατία του Ελλαδισταν.”

“όλες οι σουλαρες φέτος κουφονησια”
“Η μυτόγκα αυτή είναι αποτέλεσμα πλαστικής; Σε είδα και τρόμαξα”
“Τοσο ζηλια και κακια μερικοι εδω μεσα…κουκλα μου Ελένη εισαι ΑΣΤΕΡΙ! !!!!βαλε ματακι και σταυρουδακι..ο Θεός να σου χαρίζει υγεία και να περνας όμορφα και ξεγνοιαστα
Ξερόλας