Η αποκάλυψη του Κώστα Βουτσά για τον καυγά του Ανανιάδη με την σύζυγό του: “Πριν από τέσσερις ημέρες ο Άνθιμος…” (Βίντεο)

July 11, 2018



Στο Αστυνομικό Τμήμα Ομονοίας κατέληξε ο Άνθιμος Ανανιάδης, έπειτα από έντονο επεισόδιο που είχε με τη σύζυγό του.Ο ηθοποιός είχε ενα «θερμό» επεισόδιο με την σύζυγό του, Μαρία Νεφέλη Γαζή, στο σπίτι …


Διαβάστε περισσότερα...

Στο Αστυνομικό Τμήμα Ομονοίας κατέληξε ο Άνθιμος Ανανιάδης, έπειτα από έντονο επεισόδιο που είχε με τη σύζυγό του.

Ο ηθοποιός είχε ενα «θερμό» επεισόδιο με την σύζυγό του, Μαρία Νεφέλη Γαζή, στο σπίτι τους στην περιοχή του Ψυρρή και το ζευγάρι κατέληξε το απόγευμα της Τρίτης στο Τμήμα της Ομόνοιας. Διαβάστε παρακάτω…

Μετά από αυτό το περιστατικό ο Άνθιμος, μέσω του γραφείου τύπου του, εξέδωσε και σχετική ανακοίνωση! (Δείτε εδώ)

Ο Κώστας Βουτσάς μιλώντας στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη φάνηκε να αιφνιδιάζεται στο άκουσμα της είδησης και τόνισε πως πριν από τέσσερις ημέρες είχε φάει με το ζευγάρι και οι δυο τους έδειχναν να είναι μια χαρά.

«Ήρθε πριν από τέσσερις ημέρες στο σπίτι μου ο Άνθιμος με το μωρό και τη Μαρία Νεφέλη Γαζή. Κάτσαμε το μεσημέρι και φάγαμε μαζί. Δε συνέβη τίποτα. Τώρα μου κάνει εντύπωση αυτό που μου λέτε. Δεν ξέρω για το αστυνομικό τμήμα. Τώρα το μαθαίνω από εσάς. Ήταν πολύ αγαπημένοι όταν τους είδα», τόνισε ο ηθοποιός. Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο βίντεο που ακολουθεί:

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.