
Μου το έλεγαν άνθρωποι της παραγωγής του σόου ότι ο Κτηνοτρόφος απο την Βέροια, ο Κούλης, είχε μια αδυναμία στις μελαχρινές και δη στις Βόρειες. Και πολύ καλά έκανε. Μάλιστα δεν ήταν τυχαία η αδυναμία…
Διαβάστε περισσότερα...
Μου το έλεγαν άνθρωποι της παραγωγής του σόου ότι ο Κτηνοτρόφος απο την Βέροια, ο Κούλης, είχε μια αδυναμία στις μελαχρινές και δη στις Βόρειες. Και πολύ καλά έκανε. Μάλιστα δεν ήταν τυχαία η αδυναμία...
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ...
Μου το έλεγαν άνθρωποι της παραγωγής του σόου ότι ο Κτηνοτρόφος απο την Βέροια, ο Κούλης, είχε μια αδυναμία στις μελαχρινές και δη στις Βόρειες. Και πολύ καλά έκανε. Μάλιστα δεν ήταν τυχαία η αδυναμία που είχε δείξει σητν Ειρήνη όταν εκείνη μετά το “φευγιό” της είχε επιστρέψει στο παιχνίδι ώς γκέστ. Αυτή η αδυναμία λοιπόν του Κυριάκου είχε εντοπιστεί και απο τους παίκτες και είχε σχολιαστεί έντονα στα πηγαδάκια τους, μακριά απο κάμερες. Και ο Κούλης τι έκανε; Αφού εισέπραξε το άκυρο απο την Καλτσή πήγε σε δοκιμασμένες μεθόδους. Σε Βορειες καταβολές. Μάλιστα το αγόρι δεν έχασε την ευκαιρία να ανεβάσει και κοινή φωτογραφία απο το μπανακι τους σε παραλία… Τώρα μαζί πήγανε… την βρήκε εκεί και έβγαλαν φωτογραφία; Αυτοί ξέρουν. Πάντως ο Κούλης δείχνει να το απολαμβάνει… με την Ειρήνη να δείχνει πώς “βγάζει υποχρέωση”

Το διαβάσαμε εδώ