Ανακάλυψη φωτιά με Μόνα Λίζα: Γιατί έμειναν άφωνοι οι επιστήμονες. Τρίβουν τα μάτια τους

June 25, 2018



Ποιο το μυστικό με τον πίνακα της Μόνα Λίζα που ανακάλυψαν οι επιστήμονες και έμειναν άφωνοι;
Ο Γάλλος επιστήμονας αφιέρωσε δέκα χρόνια από τη ζωή του στην μελέτη του διάσημου πίνακα της Μόνα Λίζα κα…



Διαβάστε περισσότερα...

Ποιο το μυστικό με τον πίνακα της Μόνα Λίζα που ανακάλυψαν οι επιστήμονες και έμειναν άφωνοι;

Ο Γάλλος επιστήμονας αφιέρωσε δέκα χρόνια από τη ζωή του στην μελέτη του διάσημου πίνακα της Μόνα Λίζα και ισχυρίζεται ότι άλλη ήταν η πραγματική Λίζα, μιας και βρέθηκαν πορτρέτα πίσω το διάσημο έργο.

Όπως φαίνεται ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι, άλλαξε το «στήσιμο» του μοντέλου του, καθώς ο αρχικός πίνακας δείχνει την Μόνα Λίζα να κάθεται στο πλάι και να κοιτάει στο κενό.

Ο επιστήμονας είναι συνιδρυτής της εταιρείας Lumiere Paris και είχε πρόσβαση από το Μουσείο του Λούβρου στον πίνακα από το 2004.

Επιτέλους Αληθινή Λύση! Χάσε Τώρα 15 Κιλά Μέχρι το Καλοκαίρι!

Ο Cotte και η εταιρεία του είναι δημιουργοί μιας νέας πατέντας που ονομάζεται Layer Amplification Method, η οποία εφαρμόζεται ως εξής. Μια σειρά από πολύ έντονα φώτα «χτυπούν» επάνω στο έργο και έπειτα γίνονται μετρήσεις του φωτός και των αντανακλάσεων του και αναπαριστάται το κάτω στρώμα του πίνακα.

Η Μόνα Λίζα έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών επιστημονικών εξετάσεων και ερευνών, για περισσότερο από μισό αιώνα.

Πιο πρόσφατες τεχνικές περιλαμβάνουν υπέρυθρες επιθεωρήσεις και πολυφασματική σάρωση. Αλλά ο Cotte ισχυρίζεται πως η τεχνική του είναι σε θέση να διεισδύσει στα βαθύτερα στρώματα στο έργο ζωγραφικής Μόνα Λίζα λέγοντας πως, «μπορούμε τώρα να αναλύσουμε τι ακριβώς συμβαίνει στο εσωτερικό των στρωμάτων του χρώματος και μπορούμε να δούμε όπως ακριβώς ξεφλουδίζει ένα κρεμμύδι, έτσι και όλα τα στρώματα της ζωγραφικής.

Μπορούμε να ανακατασκευάσει όλα τη χρονολογία της δημιουργίας του πίνακα Μόνα Λίζα.

«Όταν τελείωσα την ανοικοδόμηση της Lisa Gherardini, ήμουν μπροστά στο πορτρέτο και αυτή είναι τελείως διαφορετική από την Μόνα Λίζα σήμερα. Αυτή δεν είναι η ίδια γυναίκα».

Ισχυρίζεται, επίσης, ότι έχει βρει ακόμα δύο φωτογραφίες κάτω από την επιφάνεια του πίνακα Μόνα Λίζα ένα σκιώδες περίγραμμα ενός πορτρέτου με ένα μεγαλύτερο κεφάλι και μύτη, μεγαλύτερα χέρια, αλλά μικρότερη χείλη.

Και λέει ότι έχει βρει ακόμα μια άλλη γυναικεία φιγούρα, πιο αχνή σαν προσχέδιο, στο κλασσικό αυτό στυλ της Madonna της εποχής του Λεονάρντο η οποία μάλιστα φοράει ένα μαργαριταρένιο στεφάνι στην κόμμωση της.

fimes.gr

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.