Survivor 4: Ο φίλος της Σαλαγκούδη ξεσπά – «Είναι κακά και άθλια αυτά που γράφονται για εκείνη»

February 22, 2021

Το πρωί της Κυριακής, ο φίλος της Ανθής Σαλαγκούδη, Σταμάτης Ορφανούδης, μίλησε στο «Έλα Χαμογέλα» και μέσα σε όλα ξέσπασε αναφορικά με τα κακεντρεχή σχόλια που γράφονται για εκείνη.

Ο Σταμάτης έκανε λόγο τόσο για την συμμετοχή της Ανθής στο Survivor, για τις ικανότητες που έχει καθώς και το μπουλίνγκ που λαμβάνει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ μάλιστα έχει αποκαλυφθεί και το υπέρογκο ποσό που είχε ήδη κερδίσει από το ριάλιτι.

Survivor 4 ο φίλος της Σαλαγκούδη ξεσπά

Συγκεκριμένα δήλωσε: «Μετράει χρόνια η φιλία μου με την Ανθή, γνωριζόμαστε από το Πανεπιστήμιο σπουδάσαμε μαζί στο ΑΠΘ δημοσιογραφία και Μ.Μ.Ε και είμαστε πάρα πολύ καλοί φίλοι από τότε.

Η Ανθή είναι ένας ζεστός άνθρωπος, είναι ειλικρινής κουλ, ξέρει να περνάει καλά και είναι πάντα εκεί μας στηρίζει ότι και αν χρειαστούμε. Χαίρομαι πολύ που είμαστε φίλοι.

Έχω διαβάσει αυτά που γράφονται, κάποια είναι καλά κάποια είναι κακά και κάποια είναι άθλια. Με έχει προβληματίσει το συγκεκριμένο ζήτημα και για αυτό σήμερα είμαι εδώ και λέμε δύο κουβέντες και θέλω να πάρω δημόσια θέση. Υπάρχει μια τεράστια απόσταση ανάμεσα στα καλά και στα κακά σχόλια, στο χιούμορ, στα κακόβουλα και στα κακεντρεχή σχόλια.

Δεν συμβαίνει μόνο στην Ανθή αλλά και σε άλλους παίκτες, είναι ένας φαινόμενο της εποχής. Το bullying με προβληματίζει και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω, με στεναχωρεί πολύ. Ήθελε να βγει από το comfort zone της και να δοκιμάσει καινούργια πράγματα, η Ανθή δεν μασάει αυτοσαρκάζεται και είμαι σίγουρος πως όταν βγει θα γελάσει με τα χιουμοριστικά σχόλια. Κάνει ότι μπορεί και δίνει ότι μπορεί στην ομάδα, είναι ζεν και νομίζω ότι έχει βρει τις ισορροπίες της» κατέληξε ο Σταμάτης.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.