Το Survivor βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και η Κυριακή (21/2) αναμένεται γεμάτη με εκπλήξεις, αφού πέντε ακόμη παίκτες μπαίνουν στο ριάλιτι επιβίωσης και, μάλιστα, με τρόπο που προμηνύει «διάλυση» της μπλε ομάδας.
Σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε η εκπομπή «Love it» της Ιωάννας Μαλέσκου, όλοι οι παίκτες, που θα συμπληρώσουν τον χορό των αφίξεων στο παιχνίδι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, θα εισέλθουν στο αγώνισμα επάθλου φαγητού, αλλάζοντας όλες τις ισορροπίες στις δύο παραλίες, και δη στην «μπλε», όπου ένα… ερωτiκό τρίγωνο θα αναβιώσει.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή, στο ριάλιτι θα μπουν ο Σάκης Κατσούλης και η Χριστίνα Κεφαλά, με τη Μαλέσκου να μην ονοματίζει τους άλλους τρεις παίκτες, αλλά είναι γνωστό, ότι πρόκειται για τον Παύλο Γαλακτερό, τον Γιώργο Ταβλαδάκη και την Ελένη Χαμπέρη, η οποία θα αντικαταστήσει τη… συνονόματη Μαριπόζα μετά τη δική της οικοθελή αποχώρηση.
Ξερόλας