Εντάξει. Γελάω πολύ με το Twitter. Θεωρώ πώς κάποιοι εξ υμών έχουν έντονη την Αριστοφανική ψυχή. Άνθρωποι ετερόκλητοι απο διαφορετικές αφετηρίες αλλά με πολύ έντονο το στοιχείο του χιούμορ.
- Και αυτό είναι δεδομένο. Όπως δεδομένο είναι πώς φέτος το “Survivor” μονοπωλεί στα σχόλια αλλά και στις αναρτήσεις με “φτιαγμένες φωτογραφίες”.
Μια απο αυτές τρολάρει την παραμονή της Σαλαγκούδη στο παιχνίδι. Την βλέπω να φεύγει το 2053… Δείτε την:
Pages: 1 2
Ξερόλας
