Χοντρό κράξιμο στον αδιάβαστο Παπανώτα: «Μάλλον βλέπεις όλα τα κανάλια εκτός από τον Αlpha».

February 19, 2021

O Δημήτρης Παπανώτας -Περαστικά Μητσάκο και για το ατύχημα… αλλά ξέρεις την παροιμία “για το πέσιμο και το… ” – στην τελευταία ανάρτηση του θέλησε να σχολιάσει τα αποκαλυπτικά πλάνα των παικτών στο “Survivor” και από εκείνη την στιγμή οι followers του άνοιξαν συζήτηση μαζί του. Αποτέλεσμα άλλοι να συμφωνήσουν με τον πανελίστα και άλλοι να τον κράξουν.

 

Ανάμεσα στους follower που έκραξαν τον Παπανώτα ήταν και μια διαδικτυακή του φίλη, η οποία του έγραψε: «Ελπίζω τα σχόλια σας να είναι αντίστοιχα και για το απολύτως εξευτελιστικό reality που έρχεται στον Αlpha. Με τα ζευγάρια εννοώ. Με εκτίμηση κατά τα αλλα» και εκείνος της απάντησε: «χαχαχα. Βιάζεσαι ε; Που το ξέρεις ότι είναι απόλυτα εξευτελιστικό; Ούτε τρέιλερ δεν έχει παίξει ακόμα. Είσαι η Πυθία; Έχεις το κληρονομικό χάρισμα; Ή απλά συμφέροντα στον ΣΚΆΙ;». Για να του σχολιάσει ξανά οι follower: «Μάλλον βλέπεις όλα τα κανάλια εκτός από τον Αlpha. Εδώ και περίπου τρεις ήμερες παίζεται το trailer του καινούργιου reality με κάτι τσιρίδες, γυναίκες μέσα στις λάσπες σαν τα “γουρούνια” κτλ… Καλό είναι να είμαστε open minded».

 

Πως σε πετσόκοψε το κοριτσάκι, ρε Δημητράκη;  Μα καλά δεν σε έχει ενημερώσει κανείς ότι το τρέιλερ του “The Battle of the couples” παίζει εδώ και τρεις μέρες; Κλαίω!

 

 


Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.