Πρίαμος για Survivor 4: “Την πρώτη χρονιά το Survivor ήταν αγωνιστικό, τώρα είναι ριάλιτι”

February 18, 2021

Καλεσμένος το πρωί της Πέμπτης στο πλατό του Ευτυχείτε βρέθηκε ο πρώην παίκτης του Survivor, Μάριος Πρίαμος, προφανώς για να σχολιάσει τα όσα βλέπουμε να συμβαίνουν φέτος στο ριάλιτι επιβίωσης και ειδικά τα όσα συνέβησαν στο χθεσινό επεισόδιο.

Οι δηλώσεις του Μάριου Πρίαμου για το Survivor

“Έπαιξαν και σε άλλα Survivor καλά αγωνιστικά αλλά σίγουρα και το πρώτο είναι πάντα πρώτο. Και η κόντρα που είχαμε με τον Γιώργο, η αγωνιστική, η υγιής αγωνιστική ήταν καλή. Καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού σίγουρα υπάρχουν κόντρες, διάφορα που μπορούν να παρεξηγηθείς σε εισαγωγικά με κάποιον αλλά γενικότερα την χρονιά μας δεν υπήρξε αυτό το ξεκατίνιασμα να το πω… τόσο πολύ.”, είπε μεταξύ άλλων ο Μάριος Πρίαμος

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.