Καλεσμένος το πρωί της Πέμπτης στο πλατό του Ευτυχείτε βρέθηκε ο πρώην παίκτης του Survivor, Μάριος Πρίαμος, προφανώς για να σχολιάσει τα όσα βλέπουμε να συμβαίνουν φέτος στο ριάλιτι επιβίωσης και ειδικά τα όσα συνέβησαν στο χθεσινό επεισόδιο.
Οι δηλώσεις του Μάριου Πρίαμου για το Survivor
“Έπαιξαν και σε άλλα Survivor καλά αγωνιστικά αλλά σίγουρα και το πρώτο είναι πάντα πρώτο. Και η κόντρα που είχαμε με τον Γιώργο, η αγωνιστική, η υγιής αγωνιστική ήταν καλή. Καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού σίγουρα υπάρχουν κόντρες, διάφορα που μπορούν να παρεξηγηθείς σε εισαγωγικά με κάποιον αλλά γενικότερα την χρονιά μας δεν υπήρξε αυτό το ξεκατίνιασμα να το πω… τόσο πολύ.”, είπε μεταξύ άλλων ο Μάριος Πρίαμος
Pages: 1 2
Ξερόλας
