Αν κατάφερε κάτι ο Αλέξης Παππάς στο Survivor, τότε σίγουρα αυτό ήταν να ενώσει τις δύο ομάδες εναντίον του, αφού τόσο οι «Κόκκινοι» όσο και οι «Μπλε» χαρακτήρισαν ως απαράδεκτη τη στάση του εναντίον της Άννας Μαρίας Βέλλη.
Οι δύο παίκτες της μπλε ομάδας προχώρησαν σε ένα άγριο «ξεκατίνιασμα», με τον Αλέξη να «χτυπά» σε ευαίσθητο θέμα την Άννα Μαρία, αφού της απάντησε στις εγκλήσεις της περί ηθικής, κάνοντας λόγο για το αν το αγόρι της μπορεί να χαίρεται, βλέποντάς την να έχει έρθει κοντά με τον Νίκο Μπάρτζη.

Η επίθεσή του αυτή έφερε εκτός εαυτού τους παίκτες και των δύο ομάδων, που τόνισαν και μετά το συμβούλιο, ότι θα έπρεπε να ντρέπεται που έστρεψε εκεί την κουβέντα. Ο ίδιος, πάντως, τόνισε ότι στοχοποιήθηκε, επειδή είναι ο καλύτερος παίκτης, έχοντας ίσως αυτή την αίσθηση για τον εαυτό του, αν και στατιστικά δεν επιβεβαιώνεται σε καμία περίπτωση.
Ξερόλας
