Η Ελευθερία Ελευθερίου ήταν έξαλλη στο Survivor με τη στάση της μπλε ομάδας εναντίον της, λόγω του γεγονότος ότι βρέθηκε στην παραλία με τους Αλέξη Παππά και Κρις Σταμούλη, με τον Πάνο Καλίδη να πληρώνει τα «σπασμένα» της κατάστασης, που προέκυψε.
Ο τραγουδιστής θέλησε να προσεγγίσει τη συνάδελφό του, λέγοντας της «καλημέρα» και πως «σήμερα είναι μια καινούργια μέρα». Η Ελευθερία αντέδρασε έντονα, μη δεχόμενη αυτή την καλή του θέληση και κάνοντάς του επίθεση, σαν εκείνη που της έκανε η ομάδα της, βάζοντάς τη στη μέση.

Στη συνέχεια, τον ρώτησε για το πώς νιώθει που του επιτίθεται με αυτό τον τρόπο. «Όταν μου το κάνετε όλοι μαζί είναι καλά Πάνο; Τώρα σου αρέσει που σου το κάνω εγώ;», του είπε γεμάτη οργή η Ελευθερία.
Pages: 1 2
Ξερόλας
