Ο Τζέιμς Καφετζής φαίνεται πως για ακόμη μια φορά «γυρίζει την μπιφτέκα» στο Survivor, καθώς ήταν εκείνος που παράτησε τα πρώτα δύο αγωνίσματα ατομικής ασυλίας στην μπλε ομάδα και, παρά το γεγονός αυτό, διάλεξε να κουνήσει το δάχτυλο στην Ελευθερία Ελευθερίου για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Υπενθυμίζουμε, ότι ο ίδιος ο Τζέιμς είχε παραδεχθεί μπροστά στην κάμερα και τους συμπαίκτες του, ότι παράτησε τα δύο προηγούμενα αγωνίσματα ατομικής ασυλίας, προκειμένου να μη βρεθεί στη δύσκολη θέση να ορίσει κάποιον ως υποψήφιο προς αποχώρηση. Ξαφνικά, όμως, βλέποντας το «διπλό» στόχο των Κρις Σταμούλη και Αλέξη Παππά, αποφάσισε να παίξει κανονικά.
Survivor 4: Τα γυρνά ο Τζέιμς για το αν πρέπει να παίζουμε στην ατομική ασυλία
Ο ίδιος έχασε, τελικά, και η ασυλία πήγε στον Πάνο Καλίδη, αλλά από την πλευρά της η Ελευθερία, που έχει δεχθεί τα «πυρά» της ομάδας της, άφησε το τοτέμ της, θεωρώντας πως δεν είχε νόημα να παίξει από τη στιγμή, που τα κορίτσια είχαν τεθεί εκτός ψηφοφορίας. Ο Τζέιμς, όμως, θέλησε να την κατηγορήσει λίγο πριν από το αγώνισμα ασυλίας, σε μια ακόμη επίδειξη θράσους από την πλευρά του, ότι άφησε το τοτέμ, ώστε να ευνοήσει μια πιθανή νίκη του Αλέξη Παππά.
Ο διοργανωτής boot party, όμως, δεν είναι και τόσο φρόνιμο να κουνά το δάχτυλο, από τη στιγμή που για δικές του σκοπιμότητες έχει επίσης αφήσει το αγώνισμα, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι η μπλε ομάδα έδειξε υπερβολική χαλαρότητα στον προηγούμενο ομαδικό αγώνα ασυλίας, εγείροντας υποψίες για το αν το έκαναν επίτηδες, ώστε να ψηφιστούν Παππάς και Σταμούλης.
Ξερόλας