Survivor 4: Σε… άλλο κόσμο ο Παππάς – «Με στοχοποιούν γιατί είμαι ο καλύτερος…»

February 16, 2021

Αν κατάφερε κάτι ο Αλέξης Παππάς στο Survivor, τότε σίγουρα αυτό ήταν να… ενώσει τις δύο ομάδες εναντίον του, αφού τόσο οι «Κόκκινοι» όσο και οι «Μπλε» χαρακτήρισαν ως απαράδεκτη τη στάση του εναντίον της Άννας Μαρίας Βέλλη, με τον ηθοποιό να τονίζει πως στοχοποιήθηκε επειδή είναι ο πιο δυνατός παίκτης.

Οι δύο παίκτες της μπλε ομάδας προχώρησαν σε ένα άγριο «ξεκατίνιασμα», με τον Αλέξη να «χτυπά» σε ευαίσθητο θέμα την Άννα Μαρία, αφού της απάντησε στις εγκλήσεις της περί ηθικής, κάνοντας λόγο για το αν το αγόρι της μπορεί να χαίρεται, βλέποντάς την να έχει έρθει κοντά με τον Νίκο Μπάρτζη.

Survivor 4: Η επίθεση των δύο ομάδων και η απάντηση του Αλέξη Παππά

Η επίθεσή του αυτή έφερε εκτός εαυτού τους παίκτες και των δύο ομάδων, που τόνισαν και μετά το συμβούλιο, ότι θα έπρεπε να ντρέπεται που έστρεψε εκεί την κουβέντα. Ο ίδιος, πάντως, τόνισε ότι στοχοποιήθηκε, επειδή είναι ο καλύτερος παίκτης, έχοντας ίσως αυτή την αίσθηση για τον εαυτό του, αν και στατιστικά δεν επιβεβαιώνεται σε καμία περίπτωση.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.