Χθες το βράδυ (15/2) παρακολουθήσαμε ένα άκρως ανατρεπτικό επεισόδιο του Survivor, με την Μαριπόζα να αποχωρεί οικειοθελώς, τους Κόκκινους να νικάνε την ασυλία, και τον Αλέξη Παππά να βγαίνει υποψήφιος προς αποχώρηση.
Πάμε να δούμε όλα όσα είδαμε χθες καθώς και την τρυφερή ανάρτηση της κοπέλας του Ηλία Μπόγδανου.
Survivor 4 – Τριαντάφυλλος: «Δεν έπαιξε δύο φορές η Ανθή και κερδίσαμε»
Το επεισόδιο της Δευτέρας (15/2) ξεκίνησε στο Survivor 4, με τον Τριαντάφυλλο να παρακαλά να μην παίξει στο αγώνισμα ασυλίας η Ανθή Σαλαγκούδη, καθώς η κόκκινη ομάδα έχει κερδίσει εν τη απουσία της δύο ασυλίες.
Είναι αλήθεια, ότι η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια δεν έχει τις καλύτερες επιδόσεις, αλλά έχουν υπάρξει και περιπτώσεις, όπου έχει ανατρέψει τα προγνωστικά. Είναι, ωστόσο, σπάνιες και ο τραγουδιστής θέλησε να πει… πλαγίως ότι η Σαλαγκούδη είναι η καλύτερη παίκτρια του αντιπάλου.

«Χωρίς εκείνη έχουμε πάρει δύο ασυλίες. Εύχομαι να τους κόψει την χαρά του σίγουρου πόντου, αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει», ήταν μια από τις φράσεις του «Ντάφι», που σίγουρα δε θέλει να τη δει να αγωνίζεται – δείτε εδώ τι συμβαίνει πριν από κάθε αγώνισμα, όταν δεν γράφουν ο κάμερες.
Survivor 4: Ξέσπασε ο Κρις – «Έφερα δύο νίκες και δεν μου έδωσαν ούτε ένα κομματάκι πίτσα»
Τα δύο έπαθλα που κέρδισαν οι Μπλε στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor 4, στάθηκαν αφορμή για να ξεσπάσει ο Κρις Σταμούλης ο οποίος χαρακτήρισε τους συμπαίκτες του αχάριστους αφού δεν του έδωσαν ούτε ένα κομματάκι πίτσα ενώ έφερε δύο νίκες στην ομάδα.
Ο δικηγόρος της μπλε ομάδας είχε σημειώσει εξαιρετικές επιδόσεις στο αγώνισμα επάθλου φαγητού, με το μενού να περιέχει πίτσα για τους νικητές, καθώς πήρε δύο νίκες για τους «Μπλε», ενώ η τιμωρία του ιδίου και του Παππά εξαλείφθηκε με την νίκη στο τηλεπαιχνίδι της ίδιας ημέρας (14/2). Εν ολίγοις, κατάφερε με την αγωνιστικότητά του να αφαιρέσει το «βάρος» από την πλάτη του, αλλά τελικά φάνηκε άπληστος.

Συγκεκριμένα, γκρίνιαξε και παραπονέθηκε, επειδή οι συμπαίκτες του δεν του έδωσαν ούτε ελάχιστο από την πίτσα, παρά το γεγονός, ότι ήταν τιμωρημένος. Το αίτημά του αυτό δε θα μπορούσε, άλλωστε, να ικανοποιηθεί, αφού αν κάποιος του έδινε να φάει, θα μπορούσε επίσης να τιμωρηθεί, κάτι που ίσως να ήταν και σκοπός του ενδόμυχα.
Ο Τζέιμς Καφετζής, πάντως, από την πλευρά του τόνισε πως δεν ένιωσε καμία ενοχή, όντας ακόμη έξαλλος με όσα έκαναν οι δύο παίκτες.
Survivor 4: Η Μαριπόζα ανακοίνωσε στους συμπαίκτες της την αποχώρησή της
Έριξε τη «βόμβα» στο Survivor η Έλενα Κρεμλίδου, αφού ανακοίνωσε σε όλους και μπροστά στην κάμερα, ότι αποχωρεί από το παιχνίδι, επιβεβαιώνοντας σε απόλυτο βαθμό τις πληροφορίες που σας είχαμε δώσει.
Η κατάσταση της Μαριπόζα ήταν τραγική, αφού ακόμη κι όταν γύρισε από το νοσοκομείο εμφανώς ανανεωμένη, η ίδια δεν άντεχε άλλο τις συνθήκες διαβίωσης και την έλλειψη τροφής, με αποτέλεσμα να πάρει τη δύσκολη απόφαση να φύγει.
Η Κρεμλίδου, κάπως έτσι, είπε πως είναι καλύτερο για τον εαυτό να αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης. Με αυτό τον τρόπο, μάλιστα, σημειώνει τη δεύτερη οικειοθελή αποχώρηση, μετά από εκείνη της Έλενας Λιλιοπούλου στο ξεκίνημα του κύκλου αυτού, αποδεικνύοντας πως πράγματι το φετινό Survivor είναι πολύ σκληρό.
Survivor 4: Ο Τριαντάφυλλος έριξε αγιασμό στους συμπαίκτες του
Ο Τριαντάφυλλος κατάφερε να το πάει σε άλλο επίπεδο στο σημερινό επεισόδιο του Survivor μιας και αποφάσισε να ραντίσει με αγιασμό τους συμπαίκτες του και ειδικά τη Σοφία, η οποία αντιμετώπιζε πρόβλημα με το πόδι της.
Ο «παπά-Ντάφι» ξεκίνησε να της ρίχνει αγιασμό για να την ηρεμήσει ενώ κάποια στιγμή εμφανίστηκε μπροστά του και η Ανθή Σαλαγκούδη, για την οποία νωρίτερα είχε ρίξει ένα μικρό καρφάκι. Μόλις την είδε άρχισε να τρέχει πίσω της για να της ρίξει αγιασμό προκειμένου να τα πάει καλά στο παιχνίδι.
Οι παίκτες ξεκίνησαν τα γέλια μόλις τον είδαν και εννοείται πως το παρατσούκλι του, έγινε σύνθημα για όλους.
Survivor 4: Επέστρεψε στο παιχνίδι η Σοφία Μαργαρίτη
Σε έξαλλους πανηγυρισμούς «ξέσπασε» η κόκκινη ομάδα στο Survivor, καθώς ο Γιώργος Λιανός ανακοίνωσε στη Σοφία Μαργαρίτη, ότι συνεχίζει κανονικά στο παιχνίδι, επιβεβαιώνοντας στο έπακρο τις πληροφορίες, που σας μεταφέραμε.
Η μηχανικός βρισκόταν σε πολύ δύσκολη κατάσταση, αφού ο τραυματισμός στο πόδι της της στοίχισε αρκετές μέρες εκτός αγωνιστικής δράσης, με το ιατρικό επιτελείο να επανεκτιμά το ποια είναι τα δεδομένα και να δίνει, τελικά, το «πράσινο φως», μιας και πριν λίγες μέρες ήρθε ειδικός γιατρός από την Τουρκία.

Ο Λιανός έκανε την ανακοίνωση με… σασπένς, αλλά στο τέλος είχε καλά νέα, με τη Σοφία να δείχνει ανακουφισμένη και την ομάδα της να είναι σαφέστατα χαρούμενη, που θα παραμείνει στις τάξεις της.
Survivor 4: Οι Κόκκινοι πήραν την πρώτη ασυλία
Η ασυλία στο Survivor φαίνεται πως ανήκει μόνο στην κόκκινη ομάδα, αφού για ακόμη μια φορά κατάφερε να πάρει τη μεγάλη νίκη στο σχετικό αγώνισμα, με τους Τριαντάφυλλο και Ανθή Σαλαγκούδη να κάνουν… κανονικό πάρτι.
Μετά την ήττα στο αγώνισμα επάθλου φαγητού της Κυριακής (14/2), οι «Κόκκινοι» ήταν αποφασισμένοι και… ευλογημένοι από τον «Ντάφι», παίρνοντας το μεγάλο αποτέλεσμα και παραλαμβάνοντας το μισό τοτέμ, ευελπιστώντας πως θα πάρουν την επόμενη μέρα (15/2) το άλλο μισό.

Το αγώνισμα φαίνεται, ότι τους βοήθησε με την κωπηλασία στην αρχή και το στόχο με τα κρικάκια στη συνέχεια, με συνέπεια να πάρουν την νίκη και να πάνε σε θέση θεατή στο συμβούλιο, όπου η μπλε ομάδα καλείται να ψηφίσει ξανά.
Να σημειώσουμε βέβαια, πως άνθρωποι είμαστε κι εμείς και κάνουμε λάθη. Από την πρώτη μέρα του Survivor, το Youweekly.gr δεν έχει πέσει ποτέ έξω. Να είστε βέβαιοι πως θα παλέψουμε για να σας έχουμε καθημερινά έγκυρα spoils όπως κάνουμε εδώ και τόσο καιρό!
Ξερόλας
