Ο Γιάννης Αρβανίτης ήταν ένας από τους 17 σπουδαστές που έκαναν σήμερα την πρώτη τους είσοδο στο House of Fame και μεταξύ άλλων, στο βίντεο της παρουσίασής του αποκάλυψε πως πριν από λίγο καιρό έχασε 40 κιλά και έχτισε το σώμα του.
Οι παίκτες μπήκαν στο σπίτι και συστήθηκαν στο κοινό μέσα από τα βίντεό τους, ενώ λίγο μετά την έναρξη είδαμε να αναπτύσσεται και το πρώτο φλερτ μέσα στην Ακαδημία.
Ο Γιάννης Αρβανιτίδης μίλησε για την ζωή του και εξήγησε την μεγάλη αλλαγή που έκανε στην εμφάνισή του αλλά και στην καθημερινότητά του.
«Μέχρι τα 17 μου χρόνια είχα πάρα πολλά κιλά, ήμουν κοντά στα 120. Μετέπειτα πήρα την απόφαση και αδυνάτισα. Αλλά μικρός δεν είχα παίξει μπάλα, μπάσκετ ή κάτι και δεν το είχα με τα αθλήματα», είπε ο Γιάννης Αρβανιτίδης στην πρεμιέρα του House Of Fame.
Ξερόλας
