Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι μίλησε στην εκπομπή Ευτυχείτε για όλες τις τελευταίες εξελίξεις γύρο από το Survivor, ενώ απάντησε και στην Ασημίνα Ιγγλέζου η οποία αποκάλυψε αν της κάνει ή όχι αγωγή.
Μεταξύ άλλων, η δημοσιογράφος αναφέρθηκε και στο περιστατικό ανάμεσα στην Άννα Μαρία Βέλλη και τον Αλέξη Παππά, στο χθεσινό 14/2 επεισόδιο του ριάλιτι επιβίωσης.
«Γενικότερα ήταν απαράδεκτη η συμπεριφορά του Παππά, ήταν άνανδρο. Δεν μπορείς να εκθέτεις και να αδειάζεις μια γυναίκα έτσι. Ντάξει όλοι ξέρουμε ότι η Άννα Μαρία είναι λίγο διαχυτική με τον Νίκο γιατί ταιριάζουν οι απόψεις τους. Η Άννα Μαρία έχει δηλώσει ότι έχει σοβαρή σχέση», ανέφερε μεταξύ άλλων η Ελίζαμπεθ Ελέτσι.
Pages: 1 2
Ξερόλας
