Πόλεμος έχει ξεσπάσει εδώ και καιρό μεταξύ της Ελίζαμπεθ Ελέτσι και της Ασημίνας Ιγγλέζου. Οι δυο πρώην παίκτριες του Survivor μετά την αποχώρησή τους από το παιχνίδι έχουν πάρει σβάρνα τις τηλεοπτικές εκπομπές και αφήνουν αιχμές η μία για την άλλη…
Πριν από λίγες ημέρες μάλιστα, η Ελίζαμπεθ σε τηλεοπτική εκπομπή ανέφερε χαρακτηριστικά πως «Η Ασημίνα πάντα ζήλευε την ιδιότητα μου ως βασίλισσα του Mykonos Tv». Το πρωί της Δευτέρας, λοιπόν, στον αέρα του Ευτυχείτε προβλήθηκαν δηλώσεις της Ασημίνας Ιγγλέζου περί… αγωγής.
Οι δηλώσεις της Ασημίνας για την Ελίζαμπεθ Ελέτσι
Pages: 1 2
Ξερόλας
