Survivor 4: Viral έγινε η εικόνα με την Ελευθερία Ελευθερίου και το πεντικιούρ της, με χρήστες του διαδικτύου να αφήνουν υπονοούμενα ότι ενδεχομένως έφυγε από το χώρο όπου μένουν οι παίκτες. Ενώ, αλήθεια γνωρίζετε τι γίνεται πριν από κάθε αγώνισμα και εμείς δεν το βλέπουμε στην τηλεόραση!
Όμως, η Ελίζαμπεθ Ελέτσι, τέως παίκτρια στην ομάδα των Διάσημων, μαζί με την τραγουδίστρια, και ιδιοκτήτρια ινστιτούτου ομορφιάς, θέλησε να δώσει τέλος στις φήμες.
Όπως αποκάλυψε η πρώην παίκτρια στην εκπομπή «Ευτυχείτε», η Ελευθερία Ελευθερίου μπήκε στο παιχνίδι με «μόνιμο» πεντικιούρ σε κατακόκκινο χρώμα, κάτι που δεν εγκρίνει η Ελίζαμπεθ Ελέτσι.
Πρώτον λόγω χρώματος, το οποίος τραβάει την προσοχή και αναδεικνύει τις ατέλειες μετά από τόσες εβδομάδες, και δεύτερον για λόγους υγείας.
Ξερόλας