Παίκτης του “Power of Love” δηλώνει – Θα ήθελα να μπώ σε πάνελ”. Ρε τον μαϊντανό!

February 14, 2021

Απολαμβάνω την αναγνωσιμότητα, είναι υπέροχο, τους αγαπάω όλους και τους ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη που είχα τόσο μέσα όσο και έξω από το παιχνίδι.

 

 

 

 

 

Θα ταίριαζα πιστεύω σε ένα πάνελ. Σίγουρα μπορώ να μάθω από τους έμπειρους γύρω μου, έχω την αντίληψη και την ικανότητα αλλά μπορώ να σχολιάζω και πολλά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο νικητής του «Power of Love 2» Παύλος Παπαδόπουλος, μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξή του για την επιθυμία του να ασχοληθεί με την τηλεόραση.

 

 

Ακόμα το πιστεύεις ρε φίλε. Αφού δεν θέλει να σε βλέπει κανείς. Εσύ εκεί. Το απωθημένο σου. Το χούι σου.

  • Ως τι θα βγείς στην τηλεόραση ρε μάγκα;
  • Τι θα προσφέρεις;
  • Γνώσεις;
  • Ρεπορτάζ;
  • Πληροφορία;

 

Εκτός αν θέλεις να γίνεις μέρος του πλατό… ώς γλαστράκι ή ώς πολύφωτο. Σε ένα παιχνίδι με σενάριο έπαιξες… και πληρώθηκες γι΄αυτό. Και πολύ σου ήταν. Επιτέλους… με αυτούς τους μαϊντανούς… ας πάνε απο εκεί που ήρθανε. Παρακαλάει θέση σε εκπομπή την στιγμή που οι απολυμένοι δημοσιογράφοι έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ.

 

 

 

 

Ενώ πρόσθεσε: «Θα σου πω ότι αυτό που έζησα στο “Power of love” ήταν δέκα φορές Survivor καθώς τους δυο πρώτους μήνες δεχόμουν μεγάλο ψυχολογικό πόλεμο. Ο κόσμος μας έριξε λάσπη μέχρι να μας γνωρίσει. Αυτό στη συνέχεια άλλαξε και πήρα πολύ αγάπη την οποία εισπράττω μέχρι σήμερα καθημερινά από αρκετό κόσμο και τους ευχαριστώ».

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.