Απολαμβάνω την αναγνωσιμότητα, είναι υπέροχο, τους αγαπάω όλους και τους ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη που είχα τόσο μέσα όσο και έξω από το παιχνίδι.
Θα ταίριαζα πιστεύω σε ένα πάνελ. Σίγουρα μπορώ να μάθω από τους έμπειρους γύρω μου, έχω την αντίληψη και την ικανότητα αλλά μπορώ να σχολιάζω και πολλά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο νικητής του «Power of Love 2» Παύλος Παπαδόπουλος, μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξή του για την επιθυμία του να ασχοληθεί με την τηλεόραση.
Ακόμα το πιστεύεις ρε φίλε. Αφού δεν θέλει να σε βλέπει κανείς. Εσύ εκεί. Το απωθημένο σου. Το χούι σου.
- Ως τι θα βγείς στην τηλεόραση ρε μάγκα;
- Τι θα προσφέρεις;
- Γνώσεις;
- Ρεπορτάζ;
- Πληροφορία;
Εκτός αν θέλεις να γίνεις μέρος του πλατό… ώς γλαστράκι ή ώς πολύφωτο. Σε ένα παιχνίδι με σενάριο έπαιξες… και πληρώθηκες γι΄αυτό. Και πολύ σου ήταν. Επιτέλους… με αυτούς τους μαϊντανούς… ας πάνε απο εκεί που ήρθανε. Παρακαλάει θέση σε εκπομπή την στιγμή που οι απολυμένοι δημοσιογράφοι έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ.
Ξερόλας