Ο πολύ αγαπημένος ηθοποιός, Ανδρέας Αργυρίδης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Με αγάπη Χριστιάνα», όπου μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη δύσκολη περιπέτεια που βίωσε με τον καρκίνο.
«Πήγα στο ογκολογικό και μου είπε ο γιατρός ότι είχα 28 psi. Πάνω από 20 είναι επιθετικός (ο καρκίνος). Να προσπαθήσουμε να τον γιάνουμε, μου είπε ο γιατρός. Και είχα το θάρρος και τον ρώτησα Πόσο καιρό που δίνεις να ζήσω;” […] Ήμουν συνεπής, φρόνιμος στα φάρμακα. Δόξα το Θεό, έχει πέντε χρόνια τώρα που είμαι καλά. Συνέχισα τη δουλειά μου στο θέατρο. Δεν είχαν καταλάβει τίποτα. Η μόνη διαφορά, που το κατάλαβαν οι συνάδελφοι, ήταν ότι ήμουν 87 κιλά και έμεινα 63», εξομολογήθηκε ο ηθοποιός. Δείτε παρακάτω το σχετικό απόσπασμα:
Pages: 1 2
Ξερόλας