Το Τwitter «αποθεώνει» τον σκηνοθέτη Τσαφούλια-«Είσαι η απόδειξη ότι υπάρχει φως στο μέλλον»

February 13, 2021

Ο Σωτήρης Τσαφούλιας, ο σκηνοθέτης του «Έτερος Εγώ», μίλησε στν Αντ1 για τις τελευταίες εξελίξεις, που αφορούν τις καταγγελίες σ3ξουαλικής κακοποίησης ή παρενόχλησης στο χώρο του θεάτρου, ενώ ακόμα, απάντησε στον Σταμάτη Φασουλή για την επίμαχη δήλωση «καθίστε φρόνιμα», αλλά και τη Χρυσούλα Διαβάτη που πρόσφατα δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τη Ζέτα Δούκα.

 

Μετά το τέλος της συνέντευξης το Twitter πήρε φωτιά και οι χρήστες αποθέωσαν τον γνωστό σκηνοθέτη. «Ο Σωτήρης Τσαφούλιας είναι από τις ωραιότερες «φωνές» που άκουσα αυτές τις μέρες. Καταπληκτικό σφάξιμο με μοναδικό λόγο», «Κ. Καρυδη, με κάθε σεβασμό, ο κ. Τσαφούλιας απάντησε πολύ εύστοχα στους… προβληματισμούς σας: Δεν υπάρχει μεγάλος καλλιτέχνης αν δεν έχεις γίνει σπουδαίος άνθρωπος. Η ανθρωπιά και η εξέλιξη συμπαρασύρει το επάγγελμα, «Δεν υπάρχει μεγάλος καλλιτέχνης, αν δεν έχεις γίνει πρώτα σπουδαίος άνθρωπος. Γιατί οι τίτλοι, η δόξα, τα χρήματα, η επιτυχία κάποιες φορές δεν είναι ενδεικτικά της ποιότητας και της ηθικής του κάθε ανθρώπου!», «Ο κύριος Σωτήρης Τσαφούλιας είναι η απόδειξη ότι υπάρχει φως στο μέλλον. Τα είπε όλα. Η κοινωνία έχει ανάγκη τέτοιες φωνές», «Ο Τσαφούλιας έσφαξε με το βαμβάκι Φασουλή, Διαβάτη, Καρύδη και όχι μόνο και όχι μόνο! Respect για το μεστό λόγο που άρθρωσε στο Πρωινό  και κρατάω τη φράση του “δεν υπάρχει μεγάλος καλλιτέχνης αν δεν έχεις γίνει πρώτα σπουδαίος άνθρωπος”», «Ο Τσαφούλιας θα έπρεπε να διδάσκεται αυτό το απόσπασμα στα σχολεία. Μπράβο του γιατί με τη συνοχή του λόγου του και την ειλικρίνεια του κάνει ανθρώπους να κοκκινίζουν. Και 1000 μπράβο του γιατί αναφέρει τον Ζακ Κωστόπουλο και αποδεικνύει ότι δεν ξεχνάμε και δε θα ξεχάσουμε».

 

 

 

 

 


Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.