Αποκάλυψη μεγατόνων έσκασε το πρωί της Πέμπτης από την εκπομπή Ευτυχείτε. Η Ανθή Σαλαγκούδη, δεν μπήκε τυχαία στο Survivor 4 αλλά, όπως μετέφερε το ρεπορτάζ, έκλεισε συμφωνία από πριν με ΣΚΑΙ και Ατζούν για να αναλάβει βγαίνοντας την δική της εκπομπή!
Το deal της Ανθής Σαλαγκούδη με τον ΣΚΑΙ μετά το Survivor
Συγκεκριμένα, η Έλενα Πολυκάρπου μετά από επικοινωνία που είχε με τον ΣΚΑΙ μετέφερε πως ενώ οι αρχικές φήμες ήθελαν την Ανθή Σαλαγκούδη να μπαίνει στο πάνελ της εκπομπής της Ιωάννας Μαλέσκου, Love it, κάτι τέτοιο τελικά δεν ισχύει καθώς πριν φύγει για Άγιο Δομίνικο, η παραγωγή της έταξε καθημερινή καλοκαιρινή εκπομπή στην μεσημεριανή ζώνη του σταθμού, μόνο για μία ώρα όμως.
Βέβαια, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ δεν έχει γίνει καμία επίσημη συμφωνία. Όλα απλά ήταν συζητήσεις πριν μπει στο Survivor. Όταν βγει θα υπάρξουν εξελίξεις…
Ξερόλας
