Η Ανθή Σαλαγκούδη εδώ και δύο αγώνες λείπει από το πλευρό των Κόκκινων στο Survivor αφού της το είχαν απαγορεύσει οι γιατροί.
Η παίκτρια μάλιστα είχε μείνει στην κλινική για κάποιες ώρες αφού οι γιατροί της είχαν απαγορεύσει να αγωνιστεί. Γυρνώντας στην καλύβα, αποκάλυψε ένα περιστατικό που συνέβη στο τελευταίο αγώνισμα ασυλίας, με την μπλε ομάδα να διαμαρτύρεται.
Survivor 4: Αντέδρασε η Σαλαγκούδη για τη συμπεριφορά της ομάδας στο αγώνισμα
Πιο συγκεκριμένα, η Μαριάνθη σύμφωνα με την Ανθή, στο αγώνισμα ασυλίας, την έπιασε και της ζήτησε να μην παίξει γιατί ο αγώνας ήταν σημαντικό.
Μάλιστα ζήτησε από την Μαριάνθη να της ζητήσει συγγνώμη, κάτι που η δεύτερη δεν έκανε.
Pages: 1 2
Ξερόλας