Survivor spoiler: Δύσκολες ώρες για την Ανθή Σαλαγκούδη στο Survivor, με την παίκτρια των κόκκινων να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο!
Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος στο χθεσινό αγώνισμα αγωνίστηκε μόλις για ένα παιχνίδι και στην συνέχεια νοσηλεύτηκε λόγω αδιαθεσίας! Μάλιστα αυτή ήταν η τρίτη φορά σε τρεις μέρες που συνέβη κάτι ανάλογο με την ανησυχία για την ίδια να είναι έντονη!
Λίγες ώρες μετά, στο συμβούλιο του νησιού η Ανθή Σαλαγκούδη απουσίαζε, κάτι το οποίο φούντωσε τις φήμες αποχώρησής της από το παιχνίδι! Μάλιστα ο Γιώργος Λιανός όταν το ανακοίνωσε στους παίκτες άφησε ορθάνοικτο να συμβεί κάτι τέτοιο, όπως και στην περίπτωση της Μαριπόζα, που το Athensmagazine.gr πρώτο σας έχει ενημερώσει ότι θα φύγει, αν όχι τώρα, την επόμενη φορά που θα νιώσει κάποια αδιαθεσία!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ SPOILERS ΤΟΥ SURVIVOR ΕΔΩ

Όσον αφορά πάντως την Ανθή Σαλαγκούδη, μεγάλη ανησυχία έχει προκαλέσει το γεγονός πως έχει αδυνατίσει αρκετά, ενώ ήταν ήδη αρκετά αδύνατη όταν μπήκε στο παιχνίδι και χαρακτηριστικό είναι πως σε αρκετά πλάνα φαίνονται τα… κόκκαλά της κάτι που έχει προκαλέσει πανικό!
Από την άλλη την παραγωγή δεν θα την χαλούσε να αποχωρήσει η Ανθή, αφού τα χρήματα που παίρνει είναι αρκετά και θα είναι μια μεγάλη ανάσα το ενδεχόμενο η νέα εβδομάδα να την βρει εκτός Survivor!
Ακολουθήστε τον Παναγιώτη Παπανικολάου στο instagram για καθημερινά Survivor spoils!
Survivor 4: Έπος στο αγώνισμα – Οι «Κόκκινοι» κάνουν ό,τι μπορούν για να μην παίξει η Σαλαγκούδη
Ένα μικρό έπος παρακολουθήσαμε στο αγώνισμα του επεισοδίου της Τρίτης (9/2) για το Survivor, με τους «Κόκκινους» να κάνουν ό,τι μπορούν, προκειμένου να μην παίξει η Ανθή Σαλαγκούδη.
Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια δε βρίσκεται σε καλή κατάσταση, καθώς στα προηγούμενα δύο αγωνίσματα δεν μπόρεσε να ενισχύσει την ομάδα της, αλλά σήμερα μπορεί να το κάνει και θέτει τον εαυτό της στη διάθεση των συμπαικτών της
Survivor 4: Οι «Κόκκινοι» προσπαθούν… να αποφύγουν να παίξει η Σαλαγκούδη
Οι «Κόκκινοι», πάντως, επέμειναν… ευγενικά για τη μη συμμετοχή της, παροτρύνοντάς την να καθίσει στον πάγκο, λέγοντάς της πως… δεν είναι ανάγκη να παίξει, αν δεν νιώθει καλά. Η ίδια, μάλιστα, μετά το πρώτο παιχνίδι με την Άννα Μαρία Βέλλη, όπου έχασε τον πόντο, πήγε στο νοσοκομείο και πάλι.
Ξερόλας