Survivor 4: Η Σοφία Μαργαρίτη έδωσε τα παιδιά στον πρώην της γιατί δεν της έδινε διατροφή!

February 10, 2021

«Survivor 4»: Απίστευτες αποκαλύψεις για την προσωπική ζωή της Σοφίας Μαργαρίτη!

Την Τρίτη, ο πρώην σύζυγος και πατέρας των παιδιών της, κ. Βουτσελάς, βγήκε στον αέρα της εκπομπής και αποκάλυψε πως έχει κερδίσει μέσω δικαστηρίου την επιμέλεια των παιδιών του!

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ SPOILERS ΤΟΥ SURVIVOR ΕΔΩ

Ωστόσο, μία μέρα μετά, ένα εξώδικο της Σοφίας Μαργαρίτη είδε το φως της δημοσιότητας μέσω της εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου και ανατρέπει τα πάντα! Μάλιστα, όπως αποκάλυψε και η μητέρα της παίκτριας του «Survivor» στην εκπομπή του Open, Σταυρούλα Μαργαρίτη, η κόρη της έδωσε τα παιδιά στον πατέρα τους, διότι εκείνος δεν της έδινε χρήματα για τη διατροφή τους και η ίδια ήταν άνεργη!

Δείτε όλα όσα αποκάλυψε η εκπομπή «Ευτυχείτε» στο παρακάτω βίντεο στο Athensmagazine.gr:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.