Δεν είναι λίγες οι φορές, ειδικά την τελευταία εβδομάδα, που είδαμε την Σοφία Μαργαρίτη, την παίκτρια της Κόκκινης ομάδας του Survivor να καταρρέει ψυχολογικά αλλά και σωματικά στο παιχνίδι.
Το πρωί της Δευτέρας από την εκπομπή Ευτυχείτε, η καλή της φίλη, Λέτα Κουπατσιάρη, βγήκε στον αέρα μέσω Skype και μίλησε για την Σοφία αποκαλύπτοντας αρκετά πράγματα για την ζωή της, την οικογένειά της αλλά και την δύσκολη οικονομική της κατάσταση.
Οι αποκαλύψεις της καλής φίλης της Σοφίας Μαργαρίτη για την ζωή της πριν το Survivor
“Η Σοφία μπήκε στο παιχνίδι γιατί έχει σημαντικά οικονομικά προβλήματα. Είναι χωρισμένη και μεγαλώνει εκείνη τα παιδιά της. Τα τελευταία 2-3 χρόνια κάνει αυτή την δουλειά. Ισχύει ότι δανείστηκε τα λεφτά για να πάρει τα εισιτήρια και να μπει στο παιχνίδι. Επειδή είναι φίλη, κολλητή μου την έχω βοηθήσει γενικά. Αν χρειαστεί θα με βοηθήσει κι εκείνη το ίδιο. Νομίζω πάει για τελικό γιατί έχει έναν δυναμικό χαρακτήρα, είναι ντόμπρα, αληθινή σε ότι λέει, δεν κάνει από πίσω πράγματα και το θέλει πάρα πολύ.”
Ξερόλας
