Δεν είναι λίγες οι φορές που η Σοφία Μαργαρίτη έχει μιλήσει, έχει στεναχωρηθεί κι έχει κλάψει για τα παιδιά της στο Survivor 4! Ωστόσο, με την είδηση που κυκλοφόρησε σήμερα έχουν προκληθεί αντιδράσεις…
Ο κύριος Βασίλης Βουτσελάς, ο πρώην άνδρα της Σοφίας Μαργαρίτη βγήκε στον “αέρα” της εκπομπής Ευτυχείτε της Κατερίνας Καινούργιου στο Open και αποκάλυψε πως εκείνος έχει την επιμέλεια των παιδιών, ενώ τόνισε πως η μάνα τους τα “παράτησε” αφού το Σαββατοκύριακο που είχε αναχωρήσει για τον Άγιο Δομίνικο τα παιδιά της την περίμεναν σπίτι και εκείνη δεν ενημέρωσε κανέναν!
Οι αποκαλύψεις του πρώην άντρα της Survivor, Σοφίας Μαργαρίτη
«Εδώ και τρία χρόνια που είμαστε χωρισμένοι από την πρώτη μέρα αγωνίστηκα και κατάφερα να πάρω την επιμέλεια των παιδιών μου. Η πρώην σύζυγός μου εργάζεται στη γραμματεία, όχι ως μηχανικός αυτοκινήτου. Και αμείβεται με το παραπάνω.
Με ενόχλησαν οι συνεχείς αναφορές στα παιδιά της. Ότι τα έχει παρατήσει και δεν ξέρει τι κάνουν. Κάποια πράγματα που εμένα με προσβάλλουν. Όταν πήγε στο Survivor δεν το γνώριζα ούτε εγώ, ούτε τα παιδιά της. Το Σαββατοκύριακο που πέταξε για τον Άγιο Δομίνικο τα παιδιά περίμεναν να έρθει να τα πάρει. Από τον Αύγουστο έχω την αποκλειστική επιμέλεια των παιδιών.
Η Σοφία επί ενάμιση μήνα δεν τα έβλεπε τα παιδιά καθόλου. Τον Οκτώβριο ζήτησε να βλέπει τα παιδιά της. Από τότε τα είδε 1-2 φορές και κάποια Σαββατοκύριακα. Και μετά πάλι εξαφανίστηκε.
Δε μένουμε κοντά. Το παρακολουθώ το παιχνίδι, όχι μόνο επειδή είναι η πρώην σύζυγό μου. Πάντα το παρακολουθούσα. Με ενοχλεί γιατί χρησιμοποιεί τα παιδιά και παίζει το θέατρο του παραλόγου. Με ενόχλησε που είπε η φίλη της ότι μεγαλώνει μόνη της τα παιδιά. Τα παιδιά επικοινώνησαν με τη μαμά τους για 2-3 λεπτά. Ούτε αυτό για τα δανεικά ισχύει.
Η Σοφία πήγε στο Survivor καθαρά για δημοσιότητα και για να προβληθεί. Για ένα διάστημα δεν τα έβλεπε τα παιδιά, αλλά μετά ερχόταν και τα επισκέπτονταν» είπε, μεταξύ άλλων, ο πρώην σύζυγος της Σοφίας Μαργαρίτη.
Ξερόλας
